ماکه له له: به رونالدینیو گفتم: کوچولو این حقه ها برای بازی پلی استیشن است

ماکه له له: به رونالدینیو گفتم: کوچولو این حقه ها برای بازی پلی استیشن است

سایت رسمی فوتبالی- کلود ماکه له له، ستاره سابق تیم ملی فرانسه حالا و درسن 46 سالگی در صحبتهایی اعلام کرده که در جریان یکی از مصافهایی که بارونالدینیو داشته، ستاره برزیلی را تهدید کرده که مصدومش می کند.

ماکه له له درگفتگو با آر.ام.سی اسپورت گفته:« درجریان یکی از مصافهایی که با رونالدینیو درزمین چمن داشتم، به او گفتم:" کوچولو، ترجیح می دهم که بهتر مرا دریبل بزنی. این حقه ها و ترفندهایت برای بازی پلی استیشن است. می فرستمت بیمارستان ها!" شاید بخواهید بدانید که واکنش رونالدینیو چه بود؟ او توپ را به من داد واز من عذرخواهی کرد.»

ماکه له له که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای سلتاویگو، رئال مادرید، چلسی و پاری سن ژرمن را درکارنامه ورزشی اش دارد در گفتگو با ویلیام گالاس، هم تیمی سابقش درتیم ملی فرانسه و باشگاه چلسی این صحبتها را برزبان آورد.

 ماکه له له درحال حاضر هدایت تیم کاس اوپن در لیگ دسته اول بلژیک را برعهده دارد. او به علاوه رونالدینیو را با یکی از بازیکنان تیم ملی فرانسه مقایسه کرده؛ زین الدین زیدان:« زیدان یک هنرمند بود ولی هرحرکتی که انجام می داد، برای آن بود که در حرکات تهاجمی و روبه جلو رفتن کمی فراتر باشد. از این نظر نمی توان چیزی گفت. رونالدینیو هم همین بود..تا جایی که در یک برهه زمانی از این فنونش سوء استفاده می کرد.»

این بازیکن فرانسوی درطول دوران حضورش در دنیای فوتبال 8 مرتبه رودرروی رونالدینیو قرار گرفت؛ شش بار در مصافهای چلسی با بارسلونا در سه دوره متوالی در لیگ قهرمانان اروپا ودوبارهم درعرصه ملی ( یک دیدار دوستانه میان تیمهای برزیل و فرانسه و یک بار هم درمرحله یک چهارم پایانی جام جهانی 2006 آلمان)

6363