رضایت گریزمن به کاهش دستمزدش برای انتقال به بارسا

رضایت گریزمن به کاهش دستمزدش برای انتقال به بارسا

سایت رسمی فوتبالی- آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی باشگاه اتلتیکومادرید، مدتهاست که به ایده ترک اتلتیکومادرید فکر می کند و بهترین گزینه پیش روی او انتقال به بارسلوناست.. تابستان گذشته هم صحبتهای زیادی درمورد احتمال انتقال او به نوکمپ به گوش می رسید و حتی او تا یک قدمی باشگاه کاتالان نیز پیش رفته بود.

طبق گزارش منتشره در رسانه های اسپانیایی، این مهاجم فرانسوی پشیمانی اش از نپیوستن به بارسلونا را به گوش مدیران این باشگاه رسانده. گویا گریزمن حالا تمایل زیادی دارد تا با انتقال به بارسلونا بتواند رویاهایش برای فتح جامهای بیشتر را محقق کند و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بجنگد. 

حذف اتلتیکومادرید از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به دست یوونتوس، بدان معناست که گریزمن شانس حضور در فینال این فصل این تورنمنت که روز اول ژوئن در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار می شود را نخواهد داشت و امسال هم او مانند سالهای قبل نمی تواند برای فتح اولین قهرمانی اروپایی اش بجنگد. حالا گریزمن می داند که تنهاراه محقق کردن آرزویش جدایی از اتلتیکومادرید است.

در پشت در، باشگاه بارسلونا با پیشنهادی 120 میلیون یورویی آماده خرید این مهاجم فرانسوی است و این درحالی است که رقم ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او 200 میلیون یورو است. طبق گزارش منتشره در روزنامه موندودپورتیوو، گریزمن حتی حاضر است تا از رقم دستمزدش بکاهد تا بتواند پیراهن بارسا را به تن کند


درحال حاضر گریزمن در باشگاه اتلتیکومادرید سالی 23 میلیون یورو (به صورت خالص) حقوق می گیرد و این درحالی است که درمذاکرات سال گذشته او با بارسلونا، سران باشگاه کاتالان دستمزدی 16 میلیون یورویی را به او پیشنهاد داده بودند . حالا گریزمن حاضر است تا به تیم کاتالان رفته و دستمزد کمتری بگیرد و درعوض برای فتح جامهای قهرمانی بجنگد. آنتوان که پنجشنبه گذشته 28 ساله شد، حالا آماده شروع ماجراجویی جدیدی در باشگاه کاتالان است.

از سوی دیگر مدیران اتلتیکو هم درتلاش هستند تا گریزمن را برای ماندن درتیمشان متقاعد کنند اما بعید به نظر می رسد که امسال مثل پارسال شاهد ماندن گریزمن دراتلتیکو باشیم. اوضاع کاملا فرق کرده و گریزمن می داند که با ماندن در اتلتیکو شانسی برای فتح جامهای مهم قهرمانی و رشد هرچه بیشتر فوتبالی نخواهد داشت. چرا که لوکاس ارناندس روز گذشته این تیم را ترک کرد و به بایرن رفت و صحبتهایی درمورد جدایی گودین، فیلیپه لوئیز ، دیگو کاستا و سائول نیگوئس نیز از این تیم به گوش می رسد. به همین خاطر هم گریزمن تردیدهای زیادی درمورد نحوه بازسازی رختکن تیمش خواهد داشت و از همین رو حاضر است تا دربارسا دستمزد کمتری دریافت کند ولی درتیمی آماده و کامل به میدان برود.

این مهاجم فرانسوی درطول فصل جاری متوجه شد که توقعاتش دراتلتیکوبرآورده نمی شود ودر گفتگو با نزدیکانش گفته که این بار فرصت انتقال به نوکمپ را از دست نخواهد داد. سران بارسا نیز او را به عنوان جانشین لوئیس سوارز درتیمشان می خواهند. سوارز روز 24 ژانویه 32 ساله شد و مشکلات زانویش درماه های اخیر بیش از پیش او را آزار داده.

البته گریزمن تنها گزینه مدنظر بارسایی ها نیست و مدیران باشگاه کاتالان علاوه بر این مهاجم فرانسوی، لوکا یوویچ 21 ساله ومارکوس رشفورد 21 ساله را نیز زیرذره بین دارند. حالا تصمیم نهایی با گریزمن است و او باید ببیند که بعد ازپاسخ منفی اش به بارسا درتابستان گذشته، امسال حاضر است که با کاهش رقم دستمزدش به پیشنهاد باشگاه کاتالان پاسخ مثبت بدهد یا خیر.

6363