کریس رونالدو و سفر غیرمنتظره به بارسلونا!

کریس رونالدو و سفر غیرمنتظره به بارسلونا!

 سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس اخیرا و در یکی از بازیهای تیم ملی پرتغال با مصدومیتی عضلانی روبرو شد  و برای دو هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود. حالا رسانه های کاتالان در گزارشی به این نکته اشاره کرده اند که کریس رونالدو در بارسلونا حضور دارد! 

دلیل سفر مهاجم پرتغالی یووه به بندر بارسلونا، انجام یک تست پزشکی و بررسی و ارزیابی دقیقتر شدت مصدومیتش است.

به گفته جرارد رومرو، خبرنگار راک وان، او برای بررسی دقیق تر مصدومیتش عازم اسپانیا شده و بعد از انجام تست های پزشکی در تورین، حالا قصد دارد تا در بارسلونا با جزئیات بیشتری در جریان مصدومیتش قرار بگیرد؛ مصدومیتی که دست کم در سه بازی او را از میادین ورزشی به دور نگاه خواهد داشت.

طبق گزارش های منتشره، مصدومیت کریس رونالدو، از ناحیه عضله پای راستش است. در ابتدا شنیده می شد که او در سه بازی آتی یووه غایب خواهد بود و برای بازی تیمش درمرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا درفصل 19-2018 ودر جدال با آژاکس آمستردام به اوج بازخواهد گشت. اما ایتالیایی ها بی صبرانه درانتظار بازگشت کریس هستند؛ در سال 2014 هم کریس قبل از فتح دهمین قهرمانی اروپایی رئال، در چهار بازی غایب بود ولی با بازگشت به روزهای اوج توانست رئال را قهرمان اروپا کند و حالا تورینی ها امیدوارند که سرنوشت مشابهی این بار با پیراهن یووه برای کریس رقم بخورد.

6363