محسن خلیلی : برای پیروزی و کسب 3 امتیاز کاملا آماده هستیم

محسن خلیلی : برای پیروزی و کسب 3 امتیاز کاملا آماده هستیم

وب سایت رسمی فوتبالی- در آستانه دربی محسن خلیلی با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس اعلام کرد همه چیز مهیاست تا دربی پیش رو شاهد نمایش خوبی از سوی پرسپولیس باشیم و ان شاالله با دست و پر زمین را ترک خواهیم کرد. 

به گزارش فوتبالی، محسن خلیلی سرپرست پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار وب سایت فوتبالی با اشاره به شرایط پرسپولیس گفت : تیم از سوم فروردین تمرینات خود را آغاز کرده است و تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد.  از جمع مصدومان ما نیز فقط محمد انصاری از تمرینات گروهی دور است و بقیه آماده هستند و همه چیز مهیاست تا ادامه لیگ را با قدرت ادامه دهیم.

 خلیلی با اشاره به دربی پیش رو اظهار داشت :این بازی تحت هر شرایطی برای هواداران و تیم مهم است و حساسیت خاص خودش را دارد. من خودم در این شرایط بودم و با این حال و هوا آشنا هستم. خدا را شکر همه چیز طبق برنامه پیش می رود و تیم با تمرکز بالا در تلاش است این ۳ امتیاز با ارزش را نیز به دست آورد. 

خلیلی که در دوران حضور در پرسپولیس تجربه گلزنی در دربی را دارد، در  مورد این دیدار گفت: این اولین باری است که در پرسپولیس هستم و از روی نیمکت دربی را تماشا می کنم. من در مدتی که در پرسپولیس حضور داشتم در دربی یک برد و تساوی کسب کرده ام و این دربی اولین تجربه حضور روی نیمکت است و امیدوارم با خاطره خوب به پایان برسد. 

خلیلی درخصوص پیش بینی از این دیدار تصریح کرد: این بازی جزو بازی های غیر قابل پیش بینی است و با توجه به حساسیت بالایی که دارد نمی توان قاطعانه نتیجه ای را برای این دیدار پیش بینی کرد . من هم نمی توانم نتیجه این بازی را پیش بینی کنم اما فکر می کنم پرسپولیس بتواند با یک نمایش خوب با برد را ترک کرده و در اولین بازی خود در سال جدید ۳ امتیاز را به هواداران هدیه دهد. 

خلیلی در پایانِ خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: از همه هواداران می خواهم در این بازی فقط  از تیم محبوبشان حمایت کرده و با حضور پرشور شان به تیم کمک کنند تا نتیجه خوبی را کسب کنیم. ضمن اینکه از هواداران می‌خواهم به برخی از شایعات در مورد پرسپولیس توجه نکنند و چه در دربی و چه در بازی های بعدی که برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است،  از پرسپولیس حمایت کنند و در کنار ما باشند.