محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس شد

محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس شد

وب سایت رسمی فوتبالی- آقای گل و بازیکن سابق سرخپوشان به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس از سوی سرپرست باشگاه منصوب و معرفی شد.

به گزارش فوتبالی،  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب امروز شنبه ضمن تقدیر از زحمت‌ها و تلاش‌های دلسوزانه مصطفی قنبرپور و انتصاب وی به عنوان مشاور خود و مدیر مجموعه ورزشی شهید کاظمی، محسن خلیلی بازیکن و آقای گل پیشین و محبوب پرسپولیس را به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس منصوب کرد.

محسن خلیلی که سابقه بازی در تیم ملی ایران را دارد، متولد 25 بهمن 1359 است و می‌توان گفت در سالروز تولد 38 سالگی، بار دیگر هدیه حضور در پرسپولیس را که همواره پس از جدایی هم نسبت به آن ابراز علاقه و تعصب کرد، دریافت نمود.

او با سرخپوشان در فصلی که با قهرمانی خارق‌العاده و خاطره انگیز پرسپولیس با وجود کسر 6 امتیاز همراه بود، با 18 گل زده، عنوان آقای گلی را دریافت کرد.

با این وجود هواداران متعصب پرسپولیس، همواره او را با لقب «محسن رفت و برگشت» خطاب قرار می‌دهند و به یاد می‌آورند. خاطره شیرین گل‌های او در دربی‌های رفت و برگشت در ذهن هواداران زنده است، چرا که زمان زیادی از آن نمی‌گذرد. عادتی که او از زمان حضور در سایپا آن را با خود داشت و در پرسپولیس هم، آن را ادامه داد.

مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس، امروز شنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای با ایرج عرب، قرارداد همکاری را منعقد کرد تا مراحل دریافت کارت مدیر تیم توسط امور ورزشی باشگاه آغاز شود. به این ترتیب محسن خلیلی در بازی با پدیده در چارچوب دیدارهای جام حذفی روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست.