افشای کامل چت‌های بازیکن لیگ برتری و شایعه تبانی+عکس

افشای کامل چت‌های بازیکن لیگ برتری و شایعه تبانی+عکس

وبسایت رسمی فوتبالی- به گزارش فوتبالی و به نقل از ایلنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر برای تیمی که سال سخت و فراموش نشدنی را سپری می‌کرد با شکست دو بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان به پایان رسید تا آنها با 10 امتیاز کماکان در قعر جدول رده بندی جای داشته باشند و با همین رتبه سال را به پایان ببرند. بعد از این مسابقه یک شایعه عجیب و بزرگ پیرامون اردوی آبی‌های اهوازی شکل گرفت به نام:«تبانی!»

ادعای اینکه بازیکنان استقلال خوزستان باتوجه به نمایشی که آنها با توجه به شرایط دشوارشان داشتند باورنکردنی بود اما انتشار چند اسکرین شات از گفت‌وگوی مدافع این تیم با یکی از دوستانش فضا را مبهم و پیچیده می‌کرد.

میثم شاه مکوند مدافع آبی‌ها که در دیدار برابر شاگردان علیرضا منصوریان غیب بود شب قبل از مسابقه با یکی از دوستانش در اینستاگرام گفت‌وگو می‌کرده و سعی بر دوری از نقشه شوم او داشت که در نهایت با اقداماتی که از قبل پیش بینی شده بود به شرط بندی روی شکست همبازیانش متهم شد تا مضنون اصلی یک نقشه پلید در سطح اول فوتبال ایران باشد.

شاه مکوند پس از این ماجرا ابتدا در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگوی سوالات بود و اعلام بی اطلاعی کرد و سپس از طریق پلیس فتا برای روشن شدن وضعیتش اقدام کرد.

با گذشت چند هفته از شایعه تبانی در لیگ ایران این بازیکن جوان اسنادی را در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار داده که توسط پلیس فتا پیام‌های چت اینستاگرامی‌اش را ریکاوری کرده و مشاهده آنها به راحتی نشان می‌دهد که او برخلاف آنچه به نمایش رسیده بود کاملا بی تقصیر است.

چند روز پیش از اینکه ‌‌چت‌های شاه مکوند منتشر شود او مقابل پیشنهاد شومی که وجود داشت واکنش نشان داده بود.

چند روز بعد از این پیشنهاد بی شرمانه، شخص نامبرده شب قبل از مسابقه با ذوب آهن اصفهان پیامی برای شاه مکوند ارسال کرده که فردای آن با قصد ایجاد تشویش اذهان عمومی و متهم کردن بازیکنان استقلال خوزستان به تبانی، آنطور که میخواست منتشر شد. چت کامل این دو شخص که در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفته را می‌خوانید:

 

۴۱۲۴