شاگرد سابق استیون جرارد: او دائما مرا تحقیر می کرد؛ شجاعت توضیح دادن به من را نداشت

شاگرد سابق استیون جرارد: او دائما مرا تحقیر می کرد؛ شجاعت توضیح دادن به من را نداشت

سایت رسمی فوتبالی- عمر صدیق مهاجم نیجریه ای پروجا، این روزها در سری بی ایتالیا فوتبالش را دنبال می کند. او حالا و در گفتگویی جالب توجه اعلام کرده که دوران حضورش در باشگاه گلاسکو رنجرز کابوس وار بوده و در طول آن دوره دائما از سوی استیون جرارد، سرمربی این تیم تحقیر می شده.

طبق گفته عمر صدیق او در طول ماه های حضورش در باشگاه گلاسکو رنجرز که استیون جرارد هدایتش را در دست دارد، حسابی سختی کشیده. این مهاجم نیجریه ای دراین رابطه گفته:«جرارد مرا دائما تحقیر می کرد. ناگهان به من گفتند که دیگر نمی توانم از رختکن تیم اصلی استفاده کنم. مجبور شدم که لباسهایم را در رختکن تیمهای نوجوانان عوض کنم و چند روز بعد حتی دیگر به من اجازه ندادند که اتومبیلم را داخل پارکینگ شهرک ورزشی پارک کنم.»

صدیق که بازیکن باشگاه رم است ، این روزها در باشگاه پروجا می کوشد تا این خاطرات تلخ را به دست فراموشی بسپارد. صدیق درادامه به این نکته اشاره کرده که هرگز دلیل این رفتارهای استیون جرارد را نفهمیده. گویا جرارد تلاش زیادی کرد تا صدیق را به صورت قرضی به رنجرز ببرد ولی خیلی زود او را کنار گذاشته است:«درابتدا جرارد مرا متقاعد کرد تا به اسکاتلند بروم و بعد حضورم دراین تیم تبدیل به یک کابوس شد. او هرگز شخصا به من هیچ توضیحی نداد و این واقعا ناامید کننده بود.»

صدیق در گفتگو با ساندی پست به این نکته اشاره کرد که ماه های حضورش در فوتبال اسکاتلند، سختی های زیادی برایش به همراه داشته و این را به خاطر رفتارهای عجیب سرمربی تیم و البته شرایط حیرت آوری که هرگز دلیلش را درک نکرده می گوید:« حتی پول مرا هم ندادند. هنوز حقوق ماه دسامبرم را نگرفته ام.»


صدیق تنها 4 بازی برای رنجرز برگزار کرد:یکی در لیگ اسکاتلند، دوبازی در جام حذفی و یک بازی هم در تورنمنتی بین المللی. طبق گفته این بازیکن نیجریه ای، رفتارهای جرارد با او خیلی عجیب و غریب بوده:« جرارد نسبت به آن چیزی که درموردش فکر می کردم، خیلی متفاوت بود.در روزهای اول، قبل از انتقال به رنجرز، وقتی وکیلم با من صحبت می کرد، تردیدهایم را به او گفتم.مطمئن نبودم که دیدم درست است یا نه؛ بعد خود  استیون جرارد مرا متقاعد کرد که به تیمش بروم. خودش سه یا چهار بار به من زنگ زد.به من تبریک گفت و به من گفت که درکنارم خواهد بود و به من کمک خواهد کرد تا رشد کنم. حس مهم بودن کردم و متقاعد شدم تا به تیمش بروم.»

ولی طبق گفته صدیق اوضاع خیلی زود تغییر کرد:«وقتی به این تیم رفتم، خیلی زود لافرتی هم به تیم آمد و من حتی زمان زیادی برای تطبیق یافتن با شرایط تیم نداشتم. با آمدن او بودکه مشکلات شروع شد و شرایط کابوس وار شد. حس می کردم تحقیر می شوم و سوال کردم که دلیل این تغییر رفتارها چیست ولی هرگز پاسخی نگرفتم و حتی خود جرارد هم به من توضیحی نداد.نه به من و نه به مدیربرنامه هایم. هرگز جوابی نگرفتم.» 

جمع بندی این بازیکن نیجریه ای درمورد انتقالش به گلاسکو رنجربه نحوی بود که او حالا نه خاطره خوبی از این باشگاه دارد و نه از جرارد:« به نظرم آنها رفتار غیرمحترمانه ای با من، به عنوان یک انسان و یک بازیکن داشتند. وقتی همه چیز تمام شد، جرارد حتی شجاعت صحبت کردن با من را نداشت تا برایم رودرو توضیح دهد که چه شده. این سورپرایز بزرگی برای من بود واصلا توقع چنین رفتاری را نداشتم.»

6363