یوونتوس سد راه انتقال پوگبا به رئال مادرید

یوونتوس سد راه انتقال پوگبا به رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد تصمیم گرفته تا درتابستان آینده از منچستریونایتد جدا شود و مینو رایولا مدیربرنامه های پوگبا این روزها در حال بررسی گزینه هاست.

خود پوگبا اخیرا به رئال مادرید چشمک زده و گفته:« رفتن به رئال یک رویاست؛ زیدان هم آنجاست.» و گویا او قصد دارد تا درتابستان و پس از سه فصل حضور در اولدترافورد این تیم را ترک کند. در بازار زمستانی هم صحبتهایی درمورد احتمال جدایی او از جمع شیاطین سرخ، به ویژه به خاطر اختلافاتش با ژوزه مورینیو به گوش می رسید؛ اما درنهایت این مورینیو بود که در زمستان این تیم انگلیسی را ترک کرد و پوگبا دریونایتد ماندنی شد. حالا شرایط فرق کرده و بحث پوگبا، یک بحث شخصی نیست. او براین باور است که دوران حضورش در یونایتد به سر آمده و قصددارد تا به فوتبال اسپانیا یا ایتالیا برود.

مینو رایولا مدیربرنامه های پوگبا که متخصص مذاکرات سخت و پیچیده است، حالا دست به کار شده است. قرارداد فعلی پوگبا با یونایتد درسال 2021 به پایان می رسد. او اخیرا پیشنهاد تمدید قراردادش با یونایتد را رد کرده و گفته که به زمانی برای فکر کردن نیاز دارد. بدین ترتیب اوضاع برای یونایتد سخت و پیچیده شده است.

دستمزد فعلی هفتگی پوگبا در یونایتد، هفته ای 298 هزار یورو است و قراردادی نجومی با این تیم دارد که حدودا سالی 16 میلیون یورو است. اما اگر او قراردادش را با یونایتد تمدید نکند، سران یونایتد باید در فکر فروش او باشند؛ چون درغیر این صورت، درتابستان 2020 او را با قیمت خیلی ارزان تری از دست خواهند داد.

دراسپانیا و با بازگشت زیدان به رئال مادرید، کهکشانی ها شانس فراوانی برای خرید پوگبا خواهند داشت. آنها درسال 2016 هم خواهان جذب پوگبا بودند و قصد دارند تا دوباره برای خرید او دست به کار شوند. اما رئال تنها مشتری پوگبا نیست و درایتالیا هم سران یووه برای بازگرداندن پوگبا به تیمشان آستین بالا زده اند.


مدیران یوونتوس در حال بررسی هستند تا با آغاز بازار تابستانی برای خرید پوگبا اقدام کنند. بدین ترتیب یوونتوس رقیب بزرگی برای رئال در مسیر خرید پوگبا خواهد بود.مدیران یووه هم ارتباط خیلی خوبی با مینو رایولا دارند واین درحالی است که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی، ارتباط چندان خوبی با رایولا ندارد. 

طبق گزارش منتشره در فوتبال لیکس، در هنگام انتقال پوگبا از یووه به یونایتد، رایولا کمیسیونی 48 میلیون یورویی دریافت کرده بود و قطعا درانتقال بعدی این ستاره فرانسوی هم پول زیادی دریافت خواهد کرد.

آخرین انتقال پوگبا از یوونتوس به یونایتد بود که قراردادی 120 میلیون یورویی را با این تیم انگلیسی به امضا رساند.او در مجموع 310 بازی در دنیای فوتبال برگزار کرده که 178 بازی با پیراهن یوونتوس و 132 بازی با پیراهن یونایتد بوده. این بازیکن فرانسوی به رغم جوانی اش، بازیکن باتجربه ای است. او در طول این مدت 63 گل به ثمر رسانده که 34 گل درایتالیا و 29 گل در انگلیس بوده است. پوگبا 65 بازی ملی هم برای فرانسه انجام داده و 10 گل ملی به ثمر رسانده و با پیراهن خروسها قهرمان جام جهانی 2018 روسیه شده است.

6363