دیدار مهم فلورنتینو پرز و آنیلی در تورین

دیدار مهم فلورنتینو پرز و آنیلی در تورین

پایگاه خبری فوتبالی – پرز با آنیلی دیدار خواهد کرد تا درباره سوپر لیگ اروپا و دیگر مسائل فوتبالی با یکدیگر صحبت کنند. ملاقاتی که ممکن است دنیای فوتبال را تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید روز دوشنبه به شهر تورین سفر کرده تا آندرا آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس که رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا هم است را ملاقات کند.

این ملاقات پس از درخواست آنیلی و دعوت او انجام می‌شود تا پرز امکانات باشگاه یوونتوس را مشاهده کند و هر ۲ نفر درباره مسائل پیرامون فوتبال در حال حاضر و البته سوپر لیگ اروپا صحبت کنند. ایده سوپر لیگ مورد توجه پرز قرار گرفته و این مسئله بر کسی پوشیده نیست. او پیشتر هم گفته بود از ایده‌های خلاقانه در فوتبال استقبال می‌کند.

پرز پیشتر در یک گفت و گو گفته: مدل‌های فعلی که در مسابقات استفاده می‌شود نیاز به تقویت دارد و کووید ۱۹ این مسئله را نشان داد. این مسئله به عزم و اراده نیاز دارد و رئال مادرید هم از آن حمایت می‌کند. در حال حاضر یک اشباع در رقابت‌ها وجود دارد که موجب آزار هواداران شده و برای بازیکنان هم عواقبی ایجاد می‌‌کند. نباید برای تغییر شکل فوتبال صبر کرد. باید تغییر کنیم. تیم‌های بزرگ اروپایی میلیون‌ها هوادار دارند و نمی‌توانیم به آن‌ها  پشت کنیم.

1101