سرپرست تراکتورسازی: توشاک حال کار کردن نداشت!

سرپرست تراکتورسازی: توشاک حال کار کردن نداشت!

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم گفتگوی خبرگزاری میزان با حسن آذرنیا سرپرست تراکتورسازی را برایتان منتشر می‎کنیم:

* فکر می‎کنم هر چقدر که پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی دارند، تراکتورسازی هم شانس قهرمانی دارد. فوتبال بازی اشتباهات و اتفاقات است، اما من خیلی به آینده این تیم خوش‎بینم.  

* ای‌کاش آدم ۱۰،۱۵ بازیکن مثل مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‎صفی داشته باشد. با وجود بزرگی که از نظر سابقه و رزومه دارند، اما حرفه‎ای‎تر از آنها ندیده‎ام. البته چند سال پیش من با احسان حاج‌صفی کار کرده بودم، اما با شجاعی و دژاگه نه.

* استوکس از نظر فوتبالی، باکفیت‎ترین بازیکن خارجی است که به ایران آمده، اما با این حال شخصیت مبهمی دارد. البته این بازیکن در باشگاه‌های قبلی‌اش هم با یک سری مشکلات مواجه شده بود و این اتفاق فقط مختص تبریز و تراکتورسازی نیست.

* جان توشاک حال و حوصله کار کردن نداشت. الان آقای لیکنز با انرژی، فعال و «اکتیو» است، اما ما این انرژی را در توشاک نمی‎دیدیم. همه این موارد باعث شد تا او از تراکتورسازی برود. خودش هم به این جدایی راضی بود و در نهایت پس از توافق با باشگاه، از ایران رفت. 

* درست است که می‎گویند اشتباه داوری جزو فوتبال است، اما من از یک مورد خیلی نگرانم. بخش خصوصی الان در باشگاه تراکتورسازی به صورت کاملاً حرفه‌ای وارد عمل شده است. یک نفر که هزینه می‌کند و وقت می‎گذارد، لزومی ندارد که با یک سری کار‌ها باعث دلسری بخش خصوصی شویم. اگر حق و عدالت برقرار می‎شد، ما الان در صدر جدول بودیم . در نیم فصل دوم از دست رفتن ۴ امتیاز تراکتورسازی از روز روشن‎تر بود.  

* تراکتورِ مدل ۹۸ را پُر آپشن‌تر از تراکتورِ مدل ۹۷ می‌بینم. 

1984