حمله ماتئوس به یواخیم لو: تصمیمات او غیر قابل قبول و ناعادلانه است

حمله ماتئوس به یواخیم لو: تصمیمات او غیر قابل قبول و ناعادلانه است

سایت رسمی فوتبالی - لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، با اعتراض به تصمیمات یواخیم لوو مدعی شد که این اتفاقات از نظر او غیر قابل قبول و ناعادلانه است. 

به گزارش فوتبالی، اسطوره بایرن مونیخ معتقد است که تصمیم سرمربی تیم ملی آلمان در برکناری چند بازیکن از تیم ملی بسیار نادرست بوده است. توماس مولر، ژروم بواتنگ و متس هوملز در ابتدای ماه جاری میلادی از تیم ملی آلمان کنار گذاشته شدند چرا که به نظر می رسد لوو قصد دارد ترکیب تیم را پس از اتفاقات جام جهانی 2018 روسیه تغییر دهد. ماتئوس در گفتگو با اسکای اسپرت در این باره اظهار داشت: " حدود 40 سال است که کم و بیش از نزدیک در جریان اتفاقات تیم ملی آلمان هستم. هرگز به یاد نمی آورم که تغییر، حذف یا آغاز جدیدی پیش از مسابقات انتخابی یا تورنمنت انجام شده بود. این اتفاق همیشه پس از پایان یک رویداد انجام می شود. بدشانسی، ناآمادگی و اتفاقات ناگوار را پیش از جام جهانی می دیدم. عدم کنترل مسائل شخصی مسوت اوزیل و عدم دعوت لروی سانه از همین جمله بود. پس از حذف خجالت آور از مرحله گروهی هیچ تغییری ایجاد نشد. همه، حتی بازیکنان، نیز اگر پس از رقابت ها برکنار می شدند، این موضوع را به خوبی درک می کردند. لوو این فرصت را از دست داد و به آنها شانسی دوباره در لیگ ملت ها داد. این درست نبود. "

او اضافه کرد: " از نظر من این تصمیمات غیر قابل قبول و ناعادلانه است. می توانم از نظر ورزشی آنها را درک کنم. او می خواهد بازیکنان جوان، با انگیزه، تشنه پیروزی و با استعداد را جایگزین کند. اما همانطور که بازیکنان گاهی در زمین در جام جهانی تصمیمات اشتباه می گرفتند، لوو نیز از نظر زمانبندی و برقراری ارتباط اشتباه کرد. او کاملا در اشتباه است. "

1070