مربی نساجی: استقلال برنده دربی خواهد بود!

مربی نساجی: استقلال برنده دربی خواهد بود!

وب سایت رسمی فوتبالی- حسین ترابپور مربی گلرهای نساجی که سابقه حضور در استقلال را نیز دارد، نتیجه دربی را به نفع استقلال پیش بینی کرد. 

به گزارش فوتبالی، مربی دروازه بانان نساجی که خود از دروازه بانان و مربیان سابق استقلال بوده درباره دیدار دیروز مقابل استقلال، دربی فروردین ماه و مشکلات نساجی با فوتبالی به گفت و گو پرداخت. 

درباره شرایط دیدار روز گذشته مقابل استقلال صحبت کنید.

خدارا شکر از نیم فصل که به نساجی رفتم شرایط خیلی بهتر شده و با حمایت تماشاگران و برنامه ریزی آقای جلالی و کادر فنی، تیم روند رو به رشدی داشته است و نتایج چند بازی اخیر نشان می دهد که تیم شرایط خوبی دارد. درباره دیدار روز گذشته نیز باید بگویم استقلال تیمی پرمهره و قوی است. نیم فصل تقویت شده و نتایج نیم فصل دومشان صحبت های مرا تایید می کند. چند نفر از بازیکنان ما بار اولی بود که در آزادی بازی می کردند و طبیعی بود که نیم ساعت ابتدایی بازی فشار استقلال را تحمل کنند. اما رفته رفته هر چه گذشت ما بهتر شدیم حتی به تیر زدیم و موقعیت های زیادی در مقابل حمله های فراوان استقلال داشتیم و در نهایت با یک پنالتی بازی را واگذار کردیم.

خیلی به داوری اعتراض کردید خصوصا موقع اعلام پنالتی. دلیلش چه بود؟

من بین دو نیمه با تمام داوران بازی صحبت کردم و موضوع حل شد. ما فکر می کردیم خطای گلر ما را گرفته است در صورتی که خطای مهاجم روی گلر ما بود اما بعد که فیلم را دیدیم متوجه شدیم که قبل از این صحنه، دفاع ما پیراهن بازیکن استقلال را گرفته و آن پنالتی بود که به درستی اعلام شد.

گویا مجید جلالی از شرایط نساجی رضایت ندارد. درست است؟

این تیم باید حمایت شود. بخش فنی دست آقای جلالی است اما سایر مشکلات باید مرتفع شود. شب قبل از بازی یکی از مدیران استعفا می دهد و این خیلی اتفاق بدی برای تیم است. خیلی مسائل و مشکلات وجود دارد و آقای جلالی هرچه گفته درست است. امیدوارم مالکان این تیم تلاش کنند تا این باشگاه ضربه نبیند. این تیم مال یک استان است. مردم برای هر بازی شوق و ذوق دارند. چرا نباید کمک کنند تا این تیم حفظ شود؟ یکبار تشریف بیاورید و حال و هوای شهر را قبل از بازی های تیم ببینید. حفظ این تیم در واقع کمک به جوانان این استان نیز می باشد.

درباره دلایل کناره گیری یکی از مالکان باشگاه اطلاعاتی دارید؟

من اطلاع زیادی ندارم و شب قبل از بازی فقط در سایت ها خواندم. دلیل این استعفا را نمی دانم اما مشکلات ما زیاد است. از استاندار و بزرگان شهر خواهش می کنم به تیم کمک کنند. این تیم ریشه دار است که دوباره بعد از مدتها جوانه زده و حیف است که حمایت نشود.

روز گذشته تعویض اجباری داشتید و گلر اولتان از بازی خارج شد. مصدومیتش در چه حدی است؟ 

یک ضربه به چشم او خورده و چند تار چشم او خش برداشته و اکنون چشمش تا ۴۸ ساعت باید بسته باشد و بعد از آن معاینه مجدد صورت بگیرد. به جای او حامد به بازی آمد که روز خوبی هم داشت.

شما سابقه حضور در استقلال به عنوان بازیکن و مربی را داشته اید. شرایط این تیم در آسیا را چگونه ارزیابی می کنید؟

این تیم اکنون با یارگیری خوبش به استقلال واقعی نزدیک شده است. از نتایج بازی های آسیاییش تعجب می کنم. شما می بینید که استقلال در لیگ برتر چقدر خوب بازی می کند اما در آسیا به مشکل زیادی خورد و حتی امکان دارد از گروهش صعود نکند. 

یعنی به صعود استقلال از گروهش امیدوار نیستید؟ 

ناامید نیستم اما در هر صورت استقلال باید حداقل بازی های خانگیش را پیروز شود چون در مقابل نمایندگان عربستانی که عملا حق میزبانی نداریم و این مورد هم کار را خیلی سخت تر می کند پس ای کاش که استقلال بازی های تهرانش را ببرد و در خارج از خانه به فکر تساوی باشد. من امیدوارم شرایط خوبش را در آسیا به دست بیاورد و به مرحله بعدی صعود کند. 

و پیش بینی شما از دربی فروردین ماه چیست؟ 

با شرایطی که استقلال دارد من احتمال برد استقلال را بیشتر می دانم. استقلال برنده خواهد شد و عیدی خوبی به هوادارانش خواهد داد.

۲۵۲۶