خوشحالی هتلداران مادرید از حذف رئال و اتلتیکو از لیگ قهرمانان اروپا

خوشحالی هتلداران مادرید از حذف رئال و اتلتیکو از لیگ قهرمانان اروپا

سایت رسمی فوتبالی- فینال این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در روز اول ژوئن در شهر مادرید و در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار خواهد شد. اما حذف شدن هر دو تیم پایتخت اسپانیا ازگردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، حسابی به مذاق هتلداران مادرید خوش آمده است.

ناکامی رئال مادرید مقابل آژاکس آمستردام و حذف اتلتیکومادرید به دست یوونتوس باعث شد تا هیچ یک از دو تیم شهر مادریدی شانسی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر مادرید نداشته باشند.

همین اتفاق باعث خوشحالی هتلداران پایتخت اسپانیا شده است؛ چرا که در صورت حضور یکی از این دو تیم و یا هردوی آنها در فینال یگ قهرمانان اروپا، تعداد اتاقهایی که برای برگزاری روز فینال به اجاره می رفت، کاهش می یافت. اما حالا و درشرایطی که هیچ یک از تیمهای شهر مادریدی به فینال نخواهند رسید، قطعا هواداران دو تیم از شهرهای دیگر اروپا، برای تماشای بازی فینال به مادرید سفر خواهند کرد.

طبق گزارش منتشره در مارکا2، قیمت اجاره یک شب اتاق در شب بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا حدودا 5000% افزایش خواهد یافت و قیمت هر اتاق از 170 یورو به حدودا 3700 یورو خواهد رسید.

طبق محاسبات انجام شده، میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا، درآمدی بین 50 تا 60 میلیون یورو برای پایتخت اسپانیا خواهد داشت و عدم حضور نماینده ای از شهر مادرید در این فینال، باعث افزایش درآمدزایی هتلداران مادریدی در روزهای منتهی به فینال ورزشگاه متروپولیتانو خواهد شد.

6363