خوشحالی رئال مادریدی ها؛ نیمار دوباره ساز جدایی از پاریس را کوک کرده

خوشحالی رئال مادریدی ها؛ نیمار دوباره ساز جدایی از پاریس را کوک کرده

سایت رسمی فوتبالی- داستان دوباره تکرار شده است؛ نیمار دوباره ساز جدایی از پاری سن ژرمن را کوک کرده. این داستان تازه ای نیست و سال گذشته میلادی هم شاهد چنین اتفاقی بودیم. در هفته های اخیر پیغامهای زیادی به باشگاه سانتیاگو برنابئو ارسال شده است و اعضای خانواده نیمار، یا بهتر بگوئیم، پدر او طی تماس با مدیران رئال مادرید به آنها اعلام کرده اند که این ستاره برزیلی به فکر تغییر آب و هوا در پایان این فصل افتاده است.

دقیقا 12 ماه پیش بود که نیمار ساز جدایی از باشگاه پاریسی را کوک کرده بود ولی در نهایت حاضر نشد که شخصا به ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن بگوید که تمایل دارد تا این باشگاه را ترک کند.

درحال حاضر مدیران باشگاه بارسلونا هم در جریان تمایل نیمار برای ترک فرانسه هستند ولی هیچ یک از مدیران این باشگاه، در فکر تلاش برای بازگرداندن نیمار به تیمشان نیستند. این درحالی است که لیونل مسی علاقه زیادی دارد تا دوباره نیمار را درکنارش ببیند ولی نه جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه کاتالان و نه مدیران این تیم برنامه ای برای بازگرداندن نیمار که به میل خودش بارسا را ترک کرد و پس از آن هم از باشگاه کاتالان شکایت کرد، ندارند.

دراین میان سران باشگاه پاریسی کاملا در جریان اتفاقات روز هستند. آنها می دانند که حذف تیمشان از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، حسابی باعث ناراحتی نیمار شده و قصد دارند تا قرارداد او را تمدید کرده و رقم دستمزد نیمار را بالاتر ببرند. چند ماه پیش بود که نیمار به عنوان چهره تبلیغاتی بانک ملی قطر با این بانک به همکاری پرداخت و بدین ترتیب رقم درآمدهایش را افزایش داد. حالا الخلیفی رئیس باشگاه پاریسی قصد دارد تا با بهبود رقم دستمزد نیمار او را برای ماندن راضی کند.

اما سران باشگاه مادریدی هم موضع جالب توجهی را اتخاذ کرده اند. آنها دوست ندارند که داستانی که در بهار وتابستان 2018 برایشان رخ داده بود تکرار شود. اگرنیمار واقعا دوست دارد که در رئال مادرید بازی کند، باید خودش شخصا این صحبتهارا برزبان آورده وتمام تلاشش را برای محقق کردن این خواسته انجام دهد.

روابط میان دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن و به ویژه روسای این دو باشگاه، خیلی خوب است و به همین خاطر سران باشگاه رئال معتقدند که درصورت تلاششان برای خرید نیمار، سران باشگاه پاریسی باید کاملا درجریان موضوع باشند؛ این درحالی است که این روزها پاریسی ها همچنان درشوک حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به سر می برند.

اینطور به نظر می رسد که گذر زمان بهترین راهکار برای این موضوع است؛ پرونده ساده ای در میان نیست و خود نیمار هم می داند که از آنجا که باشگاه پاریسی 222 میلیون یورو برای خرید او هزینه کرده و پای غرور تمام ملت فرانسه و حتی قطر در میان است، انتقالش به باشگاه رئال مادرید، پروژه ای سخت و زمانبر خواهد بود.

6363

حامد فلاح - سایت رسمی فوتبالی