اکیپ: تلاش دوباره بارسلونا برای خرید گریزمن

اکیپ: تلاش دوباره بارسلونا برای خرید گریزمن

سایت رسمی فوتبالی- حذف اتلتیکومادرید از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، قطعا عواقب متعددی برای این باشگاه اسپانیایی خواهد داشت و این ناکامی ممکن است در زمینه های ورزشی حسابی به ضرر تیم مادریدی تمام شود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ فرانسه، حالا و با کوتاه ماندن دست اتلتیکومادرید از جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، سران باشگاه بارسلونا دوباره برای خرید آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی اتلتیکو آستین بالا زده اند. این درحالی است که یک سال پیش و دقیقا قبل از آغاز جام جهانی 2018 روسیه، آنها برای خرید گریزمن دست به کار شده بودند و حالا مجددا برای جذب این مهاجم فرانسوی دست به کار شده اند.

در گزارش اخیر روزنامه اکیپ به این نکته اشاره شده که بعد از حذف اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان اروپا به دست یوونتوس، خود گریزمن هم تردیدهای زیادی درمورد آینده اش دراین باشگاه مادریدی دارد و حالا این خود اوست که به فکر جدایی از اتلتیکو افتاده است. 


روزنامه اکیپ به علاوه به این نکته اشاره کرده که بندجدایی زودهنگام گریزمن که درماه می قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرده بود، 200 میلیون یورو است؛ اما یک استثنا دراین میان وجود دارد: قیمت او تا ماه ژوئن 120 میلیون یورو است که این رقمی قابل قبول برای چنین مهاجم باتجربه ای به نظر می رسد.

دربهار سال گذشته سران باشگاه بارسلونا برای خریداری گریزمن دست به کار شده بودند و همه بی صبرانه درانتظار تصمیم این مهاجم فرانسوی بودند. اما گریزمن درنهایت تصمیم گرفت تا در اتلتیکو بماند تا درپروژه جاه طلبانه باشگاه که قراردادتمام مهره های ارزشمندشان را تمدید کردند، مشارکت داشته باشد. به علاوه پیوستن لمار، دوست صمیمی گریزمن درتیم ملی فرانسه به اتلتیکومادرید هم نقش زیادی در ماندن او دراین تیم داشت. 

اما درطول این فصل، اوضاع آنطور که پیش بینی می شد، برای اتلتیکو پیش نرفت و بدین ترتیب این احتمال وجوددارد که او در فصل تابستان اتلتیکو را ترک کند.

دراین میان اوضاع در باشگاه کاتالان به نحو دیگری دنبال می شود؛ آنها در بازار زمستانی خرید دی یونگ را قطعی کردند ولی ادامه حضور کوتینیو در تیمشان قطعی به نظر نمی رسد و همه اینها و اوضاع خوب باشگاه بارسلونا در رقابتهای اروپایی، ممکن است به انتقال گریزمن به این باشگاه موفق منتهی شود.

6363