الگری: اگر قرار است کریس محروم شود، همه باید محروم شوند

الگری: اگر قرار است کریس محروم شود، همه باید محروم شوند

سایت رسمی فوتبالی- ماسیمیلیانو الگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس در صحبت هایی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو در بازی تیمش مقابل جنوا حضور نخواهد داشت و تاکید کرد که ستاره پرتغالی به استراحت نیاز دارد.

الگری در عین حال یادآوری کرد که نگران محرومیت احتمالی کریستیانو رونالدو از همراهی تیمش درمرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به خاطر تکرار ژست دیگو سیمئونه در بازی برگشت یوونتوس- اتلتیکو نیست. 

این سرمربی ایتالیایی دراین باره گفت:« اصلا نگران احتمال محرومیت کریس رونالدو نیستم. همه گلزنی و برد تیم را به نحو متفاوتی جشن گرفتند. پس بنابراین باید همه را محروم کنند.» سرمربی ایتالیایی یووه درمورد بازی پیش روی تیمش مقابل جنوا هم صحبت کرد و اعلام کرد که برای اولین بار، نام کریس را در لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی یووه قرار نداده است:« کریس به استراحت نیاز دارد. او خیلی بازی کرده و حالا قرار است به تیم ملی کشورش بازگردد. من با کریس صحبت کردم و تصمیم گرفتیم که قبل از بازی تیم درمرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، او در چه بازیهایی حضور بیابد. قطعا من نمی گویم که در چه بازیهایی او به میدان خواهد رفت.»


سرمربی یووه درادامه خواست تا هرچه سریعتر به رختکن یوونتوس بازگردد؛ چرا که بعد از بازگشت حیرت آور یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید، حسابی این تیم غرق درشور و هیجان شده است. الگری درمورد حریف آتی تیمش گفت:« آژاکس حریف سخت و پیچیده ای است. بازی خیلی متفاوت و سختی خواهد بود.الان باید به بازی مان در لیگ فکر کنیم. هنوز 15 امتیاز دیگر تا فتح اسکودتو باقی است.»

الگری در بخش دیگری از صحبتهایش به تمجید از دیبالا پرداخته :« دیبالا درحال بازگشتن به سطح همیشگی اش است. او خیلی خوب تمرین می کند و در فاز پایانی فصل به تیم خیلی کمک خواهد کرد.»

6363