مدیربرنامه های رونالدو: اگر کریس نبود، رئال این همه جام اروپایی نمی برد

مدیربرنامه های رونالدو: اگر کریس نبود، رئال این همه جام اروپایی نمی برد

سایت رسمی فوتبالی- ژرژ مندس مدیربرنامه های کریستیانو رونالدو در گفتگو با گاتزتادلوسپورت به تمجید ازاین ستاره پرتغالی پرداخته است. او در جریان این صحبتها کریس را بهترین نامیده و گفته:« کریس بهترین بازیکن تاریخ فوتبال و رئال مادرید است و سه شنبه شب این را نشان داد. او یک موجود فرازمینی است.»

عملکرد حیرت آور و خیره کننده کریستیانو رونالدو در بازی سه شنبه شب تیمش مقابل اتلتیکومادرید نه تنها باعث صعود یوونتوس به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و حذف تیم مادریدی به رغم برد 0-2 دربازی رفت شد، بلکه دوباره بحث برسر اینکه چه کسی بهترین بازیکن دنیا وتاریخ فوتبال است را برسرزبان ها انداخت.

دراین میان ژرژ مندس، مدیربرنامه های رونالدو با دفاع از کریس رونالدو، دوران حضور او در منچستریونایتدرا یادآوری کرد و گفت:« کریس در انگلیس هم تفاوتها را رقم زده بود و نامش را در تاریخ باشگاه یونایتد ثبت کرده بود.» مندس درادامه در مورد دوران حضور کریس در رئال مادرید ادامه داد:« کریس تبدیل به بهترین بازیکن سفیدپوشان در طول تاریخ شد. بدون او، رئالی ها نمی توانستند اینقدر جام ببرند. کریس رونالدو مرد شماره یک رئال در مسیر کسب 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود.»

از نظر مدیربرنامه های رونالدو، او نقش کلیدی و ارزشمندی در رقم زدن یکی از طلایی ترین دوره های تاریخ باشگاه مادریدی ، با فتح 3قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا و فتح 4قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در طول 5 سال داشته.

مندس که یکی از جنجالی ترین مدیربرنامه های دنیای فوتبال است در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که به نظر او رونالدو موفقیت های فراوانی را درتورین کسب خواهد کرد:«هیچ تردیدی ندارم که کریس در یوونتوس هم تفاوتها را رقم خواهد زد و نامش را در تاریخ این باشگاه هم ثبت خواهد نمود.» 

مندس درپایان بازی برگشت یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید، که منجر به صعود بینکونری به دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شده بود، آن بازی را «حماسی و افسانه ای» نامیده بود.

6363