آنچلوتی: همه منتظر افت کریس رونالدو هستند ولی او همیشه دراوج است

آنچلوتی: همه منتظر افت کریس رونالدو هستند ولی او همیشه دراوج است

سایت رسمی فوتبالی- کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی ناپولی و سرمربی سابق کریستیانو رونالدو در رئال مادرید روز چهارشنبه درمورد این ستاره پرتغالی به صحبت پرداخته.

کریس رونالدو در بازی سه شنبه شب تیمش دردور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید هت تریک کرد تا با خنثی کردن برد0-2 اتلتیکو دربازی رفت، یووه را به دور بعدی این رقابتها برساند. آنچلوتی در صحبتهایی ضمن تمجید از کریس رونالدو گفت:«  همه منتظر آن هستند تا کریس رونالدو با گذر زمان دچار افت شود ولی کریس همیشه دراوج است.»

آنچلوتی در گفتگو با اسکای سپورت گفت:« یوونتوس پیغام مهمی را منتشر کرد، این را با اشاره به ارزشهای بالای اتلتیکو می گویم؛ اتلتیکو تیمی است که مصاف با آنها کار سختی است؛ به ویژه در بازیهای حذفی. اما یووه عملکرد حیرت آوری داشت، آن هم با یک بازیکن خیره کننده اش. همه منتظر افت کریس رونالدو هستند ولی او هرگز افت نمی کند.»

این سرمربی ایتالیایی درطول دو سال حضورش در باشگاه رئال مادرید، ارتباط فوق العاده ای با کریس رونالدو داشت و با این تیم به دهمین قهرمانی اروپایی رئال دست یافت. آنچلوتی ادامه داد:« رونالدو به ویژه در چنین بازیهایی، هرگزنمی لغزد. این اوست که تفاوتها را رقم می زند. بازیکنان بزرگ زیادی هستند که در بازیهای مهم به دردسر می افتند. اما کریس دراین بازیها خوش می درخشد . این تفاوت میان یک بازیکن بزرگ و یک قهرمان بزرگ مثل کریس است.»

آنچلوتی درحال حاضر باشاگردانش در اتریش به سر می برد و ناپولی روز پنجشنبه در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف سالزبورگ خواهد رفت.

6363