بالوتلی: کریس رونالدو دوست من نخواهد بود ولی نشان داد یک قهرمان به تمام معناست

بالوتلی: کریس رونالدو دوست من نخواهد بود ولی نشان داد یک قهرمان به تمام معناست

سایت رسمی فوتبالی- ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی دنیای فوتبال با انتشار پیغامی دراینستاگرام به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته. بالوتلی که درحال حاضر در المپیک مارسی توپ می زند، در بازی های ابتدایی اش با پیراهن این تیم عملکرد قابل قبولی داشته.

نمایش کریستیانو رونالدو در بازی سه شنبه شب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل اتلتیکومادرید که باعث حذف تیم مادریدی و راهیابی یوونتوس به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا شد، باعث شده تا بسیاری از چهره های فوتبالی به تمجید از این ستاره پرتغالی بپردازند. ماریو بالوتلی هم یکی از این افراد است.

این مهاجم پرحاشیه ایتالیایی،با انتشار یک استوری دراینستاگرامش به تمجید از کریس رونالدو پرداخته. بالوتلی عکسی از کریستیانو رونالدو را درکنار این پیغام منتشر کرد:« او دوست من نخواهد بودل ولی نشان داده که یک قهرمان به تمام معناست.»


بدین ترتیب بالوتلی نامش را به تحسین کنندگان کریس رونالدو اضافه کرد. کریس رونالدو در بازی سه شنبه شب هت تریک کرد تا با برد 0-3 یووه در بازی برگشت، پیروزی 0-2 اتلتیکو در بازی رفت خنثی شده و یووه به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

اما بالوتلی هم با شیوه و لحن خاص خودش از کریس تحسین کرده؛ به رغم کلمات مثبتی که او برای توصیف عملکرد رونالدو نوشته، عبارت «او هرگز دوست من نخواهد بود» این مهاجم ایتالیایی به طرز خاصی جلب توجه می کند. استفاده از این جمله اصلا تصادفی نیست؛ چرا که اواخر سال میلادی گذشته بود که بالوتلی با بهره گیری از شبکه های اجتماعی به انتقاد از عملکرد کریس رونالدو در دربی شهر تورین پرداخته بود.

بالوتلی 28 ساله اخیرا و در بازار نقل و انتقالات زمستانی به المپیک مارسی پیوست و دراین تیم عملکرد خوبی دارد.او تا به امروز موفق شده تا 5 گل برای تیم جدیدش به ثمر برساند و در بازی قبلی مارسی زننده تک گل مارسی به تیم سابقش بود.

6363