درگیری دراطراف نوکمپ؛ زخمی شدن 5 هوادار لیون

درگیری دراطراف نوکمپ؛ زخمی شدن 5 هوادار لیون

سایت رسمی فوتبالی- درشرایطی که کمتر از دو ساعت دیگر تا آغاز دیدار دو تیم بارسلونا و المپیک لیون در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا زمان باقی است، اوضاع در شهر بارسلونا چندان آرام نیست.

طبق اعلام رادیو بارسلونا درگیری هایی دراطراف ورزشگاه نوکمپ میان هواداران دوتیم رخ داده و در این درگیری ها 5 نفر از هواداران تیم فرانسوی مجروح شده اند. یکی از این هواداران لیون به خاطر زخمی که درسرش ایجاد شده، سریعا به بیمارستان منتقل شده و 4 هوادار دیگر هم دراثر شلیک گاز فلفل مجروح شده اند.

نیروهای پلیس حالا به دنبال افرادی هستند که باعث مجروح شدن این هواداران فرانسوی شده اند. این درحالی است که نیروهای پلیس کاتالونیا تدابیر امنیتی خوبی برای محافظت از 4500 هوادار لیون که به اسپانیا سفر کرده اند، اندیشیده بودند. در بین این هواداران، اعضای یک گروه رادیکال هواداری لیون نیز دیده می شوند.


هواداران لیون در یکی از میدان های اطراف ورزشگاه نوکمپ تجمع کرده و مستقر شده بودند. بازی رفت دو تیم که با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود هم بی حاشیه نبود و درساعاتی قبل از آغاز آن بازی نیز درگیری هایی میان هواداران دو تیم رخ داده بود.

6363