کریس رونالدو، پاسخگوی سوال چند ماهه سیمئونه شد

کریس رونالدو، پاسخگوی سوال چند ماهه سیمئونه شد

سایت رسمی فوتبالی- در جریان برگزاری رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه و بعد از حذف تیم ملی آرژانتین مقابل کرواسی، فایل صوتی گفتگوی دیگو سیمئونه با دستیارش، مونو بورگوس منتشر شد که در جریان آن، این دونفر حذف و ناکامی آلبی سلسته را مورد بررسی قرار داده بودند.

در جریان این گفتگو، سیمئونه به مقایسه مسی و کریستیانو رونالدو پرداخته بود. او در گفتگو با بورگوس که دست راستش در اتلتیکومادرید است، گفته بود:« مسی خیلی خوب است ولی اگر خیلی خوب است، به این خاطر است که بازیکنان فوق العاده ای او را همراهی می کنند. اگر مجبور شوی بین مسی و رونالدو یکی را برای یک تیم معمولی انتخاب کنی، کدام یک را انتخاب می کنی؟» 

این سوالی بود که سیمئونه از دستیارش پرسید و به نظر می رسد که سه شنبه شب خود کریس رونالدو شخصا جواب این سوال را به سرمربی آرژآنتینی داد. به راحتی می توان گفت که یوونتوس الگری همان تیم معمولی است؛ این را با درنظر داشتن بازیکنان فعلی این تیم می گوئیم که به جز کریس رونالدو، آنها ستاره ای را با قیمتی نجومی خریداری نکردند.  هت تریک کریس رونالدو دراین بازی همراه با نمایش خیره کننده اش مقابل اتلتیکو باعث شد تا شبی جادویی برای بینکونری رقم بخورد و او با این عملکرد فوق العاده پاسخگوی سوالی شد که سیمئونه چند ماه پیش مطرح کرده بودو حالا سیمئونه با جان و دل، پاسخ سوالش را لمس کرده.

کریس رونالدو بعد از بازی سه شنبه شب در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« یوونتوس مرا برای همین به خدمت گرفته بود.» یوونتوس در سالهای اخیر در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست داده و همین دلیلی روشن و کافی بود تا آنها برای خرید یکی از ستاره های دنیای فوتبال دست به کارشوند. یووه در فینال 15-2014 مغلوب بارسلونا شد و 1-3 به تیم کاتالان باخت و در فصل 17-2016 هم در بازی فینال با نتیجه 4-1 مقابل رئال مادرید شکست خورد و همین دو ناکامی باعث شد تا آنها با خرید رونالدو برای رسیدن به فینالی دیگر خیز بردارند.

از نظر ایتالیایی ها، کریس تنها قطعه ای بود که در پازل یوونتوس جایش خالی بود. اگرچه تا قبل از برگزاری بازی سه شنبه شب، کریس فراز ونشیبهایی درتیم ایتالیایی داشت ولی با سه گلی که مقابل اتلتیکومادرید به ثمر رساند، نشان داد که همچنان در روزهای اوجش است. حالا یوونتوس درمرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست و رئالی که او را از دست داده، از گردونه رقابتها حذف شده. بینکونری برای رسیدن به فینال باید در دو مرحله دیگر پیروز شود تا به بازی فینال شهر مادرید برسد ولی تورینی ها در شب بازگشت مقابل اتلتیکو نشان دادند که با حضور CR7 همه چیز ممکن است.

6363