پویول: مسی بار تیم را به دوش می کشد ولی همه چیز فقط به او وابسته نیست

پویول: مسی بار تیم را به دوش می کشد ولی همه چیز فقط به او وابسته نیست

سایت رسمی فوتبالی- کارلس پویول کاپیتان سابق باشگاه بارسلونا در آستانه مصاف این تیم در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با المپیک لیون، به بررسی شرایط تیم کاتالان پرداخته است.

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود وپویول امیدوار است که بارسا بتواند با کسب یک برد دلنشین صعودش را به دور بعد مسجل کند.

پویول درمورد بازی امشب بارسا گفت:« امروز روز مهمی است؛ این آخرین هفته های رقابتهای لیگ قهرمانان اروپاست. بارسلونا در سالهای اخیر تجربیات زیادی در زمینه داشتن روزهای بد در لیگ قهرمانان اروپا داشته؛ روزهایی که ممکن است به حذف تیم منجر شود. آنها باید مقابل لیون بازی کاملی را به نمایش بگذارند و کار ساده ای نخواهد بود.»


کاپیتان سابق بارسا درادامه راجع به لیونل مسی و نقش مهمی که او در تیمش در مسیر کسب قهرمانی درلیگ قهرمانان اروپا ایفا می کند صحبت کرده. بعد از هت تریک کریس رونالدو در بازی با اتلتیکومادرید که منجر به صعود یووه به دور بعدی رقابتها شد، پویول معتقد است که مسی هم می تواند امشب ستاره تیمش باشد:« مسی همیشه یک گام به جلو برمی دارد و همیشه بار تیم را به دوش می کشد؛ ولی همه چیز فقط به مسی بستگی ندارد. فوتبال یک ورزش تیمی است و همه باید مشارکت کنند. تیم باید متحد باشد؛ در زمینه دفاعی قوی کار کند و از فرصتها نهایت بهره را ببرد.»

او با آنالیز شرایط فعلی لیگ قهرمانان اروپا، در مورد مدعیان احتمالی فتح این تورنمنت گفت:« بارسلونا یکی ازمدعیان است؛ یوونتوس تیم خیلی خوبی دارد و از ابتدای فصل آنها و رئال را در جمع مدعیان می دانستم؛ اگرچه که حالا رئال دراین تورنمنت باقی نمانده. منچسترسیتی هم تیم قدرتمندی دارد وباید ببینیم که سرنوشت لیورپول و بایرن چه خواهد شد. امیدوارم که بارسا فصل را با قهرمانی به پایان ببرد.»

بخش پایانی صحبتهای پویول درمورد آژاکس آمستردام بود:« آژاکس نشان داد که تیمی قدرتمند و جوان است که خیلی خوب بازی می کند وایده های شفافی دارد. آنها یکی از خطرناک ترین تیمهای لیگ قهرمانان اروپا هستند.»

6363