پیش بینی رونالدو پیش از بازی: با هت تریک من اتلتیکو را حذف می کنیم!

پیش بینی رونالدو پیش از بازی: با هت تریک من اتلتیکو را حذف می کنیم!

سایت رسمی فوتبالی کریستیانو رونالدو شب گذشته موفق شد یک تنه شکست 2 - 0 دیدار رفت را جبران کرده و یوونتوس را به مرحله بعد ببرد و این اتفاق را نیز پیش بینی کرده بود.

به گزارش فوتبالی، بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا موفق شد شب گذشته بار دیگر درخشش خود را در این رقابت ها نشان دهد تا ثابت کند که یوونتوس بی دلیل برای خرید یک بازیکن 34 ساله 100 میلیون یورو خرج نکرده است. رونالدو موفق شد با یک گل در نیمه اول یوونتوس را پیش بیاندازد و پس از آن با دو گل در نیمه دوم یوونتوس را در مجموع با حساب 3 - 2 به مرحله بعدی رقابت ها برد. دوربین های تلویزیونی بارها اشک شوق جورجینا رودریگز، نامزد این بازیکن، و کریستیانو جونیور، فرزندش، را نشان دادند که از خوشحالی بالا و پایین می پرید. 

پیش از بازی مارکا مدعی شد که رونالدو بارها به دوستان نزدیک و خانواده خود گفته که در این دیدار موفق به هت تریک خواهد شد و اتلتیکو مادرید را از رقابت ها حذف می کند. ستاره پرتغالی انگیزه زیادی برای انتقام از تیم دیه گو سیمئونه داشت و مدعی شده بود که می خواهد یک تنه یوونتوس را به مرحله بعدی برساند. نکته جالب اینجاست که این سومین باری بود که رونالدو موفق شد برابر اتلتیکو مادرید و اوبلاک هت تریک کند. پیش از این او توانسته بود در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2017 نیز این اتفاق را با پیراهن رئال مادرید تکرار کند. 

1070