قدرت‌نمایی کریس در اروپا؛ رونالدو همیشه در مرحله حذفی بیدار می‌شود

قدرت‌نمایی کریس در اروپا؛ رونالدو همیشه در مرحله حذفی بیدار می‌شود

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با هت تریک مقابل اتلتیکو طوفان این فصلش در لیگ قهرمانان را آغاز کرده است. این بازیکن تا پیش از بازی دیشب فقط یک گل در لیگ قهرمانان اروپا زده بود اما ناگهان به خودش آمد و آمار انفجاری خود را آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو با هت تریکی که در روز سه شنبه ثبت کرد در سن 34 سالگی به رکورد 124 گل در لیگ قهرمانان اروپا رسید. او از آغاز دوران فوتبالش در پانزده دوره در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته که بهترین بازیهایش را در مراحل حذفی ارائه  می دهد. او در مرحله گروهی میانگین هر 116 دقیقه یک گل را دارد اما از مرحله یک هشتم تا فینال به میانگین هر 108 دقیقه یک گل می رسد.

چهار هت تریک آخر رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا مربوط به مراحل حذفی بوده است. او از فصل 16-2015 به بعد مقابل ولفسبورگ، بایرن و اتلتیکو (دو بار) در مرحله حذفی هت تریک کرده است. از آن فصل به بعد او به طور متوسط هر 85 دقیقه یک گل در مرحله حذفی لیگ قهرمانان زده در حالی که در همین بازه میانگینش در مرحله گروهی هر 122 دقیقه یک گل بوده است. 

رونالدو در هشت دوره قبلی لیگ قهرمانان همواره حداقل تا نیمه نهایی پیش رفته  و امسال منتظر نهمین حضورش در مرحله یک چهارم است. او تا کنون در 20 بازی مرحله یک چهارم 23 گل زده و میانگین هر 78.04 دقیقه یک گل را داشته است. کریستیانو در مرحله گروهی هر 116 دقیقه یک گل زده، در مرحله یک هشتم هر 107.2دقیقه، در نیمه نهایی هر 146.4 دقیقه و در فینال هر 157.5 دقیقه.