پیش بازی استقلال - العین / انتقام شکست لعنتی رو بگیر

پیش بازی استقلال - العین / انتقام شکست لعنتی رو بگیر

وبسایت رسمی فوتبالی – استقلال به حریفی رسید که طرفدارانش به نام آن آلرژی دارند.

به گزارش فوتبالی، العین یادآور خاطرات خوبی برای استقلالی ها نیست و آنها یاد تیمی می افتند که دو سال قبل و در لیگ قهرمانان شب کابوس واری را برای تیم علیمنصور رقم زد. استقلال، فصل گذشته دو بار با العین مسابقه داد اما در هیچ کدام از آن بازیها پیروز نشد تا گرفتن انتقام آن شکست تلخ به رقابتهای این فصل موکول شود.

وضعیت حریف استقلال: العین بعد از گذشت 17 هفته از رقابتهای لیگ امارات با 35 امتیاز در رده دوم قرار دارد و فاصله اش با شارجه صدرنشین 8 امتیاز است. در حالی که کایو، محمد عبدالرحمان و اسماعیل احمد به دلایلی چون مصدومیت و محرومیت دیدار با استقلال را از دست داده اند، خطرناکترین چهره این تیم کسی نیست جز مارکوس برگ. مهاجم سوئدی العین سابقه گل زدن به استقلال را دارد و در رقابتهای این فصل لیگ امارات 10 گل به ثمر رسانده

تشابه دو تیم: هم استقلال و هم العین بازی اولشان در لیگ قهرمانان را باخته اند. استقلال 3 گل از الدحیل خورد و العین هم 0-1 از الهلال باخت.

نکته آماری: العین در 23 دیداری که با تیمهای ایرانی داشته فقط 3 بار شکست خورده که هر سه باخت این تیم مقابل استقلال بوده است. تیم اماراتی 9 بار حریفان ایرانی اش را برده است.

1984