دوری 284 روزه زیدان و رئال مادرید به پایان رسید

دوری 284 روزه زیدان و رئال مادرید به پایان رسید

سایت رسمی- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی دنیای فوتبال بعداز 284 روز (31 ماه می سال 2018) مجددا هدایت رئال مادرید را در دست گرفت. او حالا و بعد از خداحافظی در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، مجددا به باشگاه مادریدی بازگشته است.

زیدان سرمربی جدید رئال مادرید است و مراسم معارفه او ساعت 20 دوشنبه شب (22.30 به وقت تهران) برگزار خواهد شد و از فردا درتمرینات تیم مادریدی حضور خواهد یافت.قرارداد جدید زیدان با باشگاه مادریدی، علاوه بر هدایت تیم تا پایان این فصل، برای سه فصل دیگر نیز معتبر خواهد بود.

زیدان گزینه مدنظر فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی بود ورئیس باشگاه مادریدی تصمیم گرفته بود تا به هرنحوی که شده این سرمربی فرانسوی را به تیمش بازگرداند. تنها دو جلسه کافی بود تا زیدان پاسخ مثبت را به پیشنهاد بازگشت به تیم مادریدی بدهد. جایی که از جولای 2001 به بعد همیشه خانه اش بوده.

روی کارآمدن زین الدین زیدان به معنای برکناری سانتیاگو سولاری است. سران باشگاه مادریدی تصمیم گرفتند تا به رغم برد تیمشان مقابل وایادولید، سولاری را از سمتش برکنار کنند. کسب نتایج ضعیف، افت تیم و مدیریت نامطلوب این سرمربی آرژآنتینی باعث شد تا سولاری تنها سه ماه بعد از انتصاب به عنوان سرمربی رئال و حضور در 11 بازی تیم از سمتش برکنار شود.

زیدان درطول دوران حضورش در باشگاه مادریدی توانست با کسب جامهای پی در پی دومین سرمربی پرافتخار باشگاه شود. 

6363