نصیرزاده: تنها جایی که با ما همکاری نمی‌کند هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی است

نصیرزاده: تنها جایی که با ما همکاری نمی‌کند هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی است

وبسایت رسمی فوتبالی-  مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت: برای کمیته اخلاق یادداشتی نوشتم و گفتم اینجا برخلاف بند ۲ ماده ۴ آیین‌نامه کمیته اخلاق از موقعیت فوتبال سواستفاده می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده در خصوص عدم ثبت قرارداد مهاجم اسکاتلندی تیم ماشین‌سازی گفت: من در تبریز مهمان هستم. دراین مورد کسی باید پاسخ بدهد که ۲۸ سال رئیس هیأت فوتبال آذبایجان شرقی است. ما یک جوان خارجی آوردیم و حدود ۱۵ هزار یورو بابت قرارداد به او دادیم. او را برای ثبت بردیم اما ثبت نکردند. با رئیس هیأت فوتبال تماس گرفتیم اما جواب ندادند. شخصی گوشی را برداشت و گفت که ایشان در جلسه هستند. بازهم تماس گرفتیم جواب ندادند هیچ کدام از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عوامل جواب ندادند و…

نصیرزاده در ادامه گفت: هیأت فوتبال قراردادهای دور قبل ما را هم ثبت نکرد. به آنجا رفتیم و صحبت کردیم به ما گفتند بابت سال‌های گذشته شما بدهکار هستید. ماشین‌سازی لیگ یک را که الان ۹۰ ارومیه شده، به ما مرتبط می‌دانست ما هم گفتیم به ما ارتباطی ندارد. ما گسترش فولاد هستیم که الان ماشین‌سازی شهریار شده است. گفتند شما به این میزان بدهکار هستید ما هم گفتیم چشم، قبول می‌کنیم، این صورت جلسه و این هم مهر. به محض این‌که پولی بیاید، آن را پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در ادامه اضافه کرد: به ما گفتند بابت برگزاری مسابقات از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شما طلب داریم. شما می‌دانید که تسویه حساب در نیمه دوم سال اتفاق می‌افتد، گفتند اگر پول را ندهید قرارداد را ثبت نمی‌کنیم. من گفتم وظیفه هیأت فوتبال نمی‌تواند با فرمان و حکم خودش متوقف شود. آنچه می‌بینید در فدراسیون فوتبال قراردادی را ثبت نمی‌کنند به خاطر این است که دارای احکام قضایی در فوتبال هستند. چیزی که حکم قضایی ندارد، به حکم فرد نمی‌تواند متوقف شود. متأسفانه ایشان مقاومت کردند.

نصیرزاده افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در مجمع فدراسیون ایشان را دیدم و صحبت کردیم. آقای بهتاج و همچنین رئیس هیأت فوتبال اردبیل هم بودند. گفتم به محض این‌که پول بیاید طلب شما را می‌دهیم، اما شما حق ندارید که ثبت قرارداد بازیکن را متوقف کنید. متأسفانه ایشان بازهم امتناع کردند.

وی در ادامه گفت: ما به سازمان لیگ رفتیم و همه از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این رفتار تعجب کرده بودند. روسای هیأت‌های فوتبال استان تهران، گیلان، مازندران و خوزستان با ما همکاری کردند. تنها جایی که با ما همکاری نمی‌کند هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی است. من چه‌طور باید بگویم که ۱۵ هزار یورو برای بازیکن خارجی داده‌ایم اما اجازه نمی‌دهند ثبت شود. مهاجم در ایران کم است و ما یک مهاجم خارجی آورده‌ایم اما نمی‌توانیم قرارداد او را ثبت کنیم. با هر ادبیات و استدلالی صحبت می‌کنیم، توانایی متقاعد کردن افرادی که مقابل باشگاه ایستاده‌اند را نداریم. نمی‌دانیم به نهادهای نظارتی بگوییم، به کجا بگوییم؟ شما برای چه این را متوقف کرده‌اید؟

نصیرزاده اضافه کرد: اگر طلبی داریم آن را می‌پردازیم. من که نباید اسکناس چاپ کنم و به شما بدهم. چند روز صبر کنید ما پول شما را می‌دهیم. خوشبختانه مجموعه‌ای که هستیم همیشه پایان سال تسویه کرده‌ایم و صفر بودیم. تعجب‌آور است که آن طرف اصلا حوصله ندارد. در سازمان لیگ آقای طالقانی به من گفت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تیم‌های خوزستانی طلبکارم اما هیچ‌وقت مانع بازی آن‌ها نشدم.

وی در پایان گفت: همیشه در جیب آدم پول نیست. این سخت‌گیری‌ها یعنی چه؟ ما یک روز به خاطر این‌که بازیکن برای ITC به اسکاتلند برود و بیاید متضرر می‌شویم. الان دو روز است کار ما را متوقف کرده‌اند. اگر نتوانیم ITC او را دریافت کنیم این بازیکن مقابل پارس جم نیز نمی‌تواند بازی کند و باید جواب هواداران را هم بدهیم. مجبور شدم یادداشتی برای کمیته اخلاق بنویسم و بگویم برخلاف بند ۲ ماده ۴ آیین‌نامه کمیته اخلاق، اینجا از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ موقعیت فوتبال سوءاستفاده می‌شود. گفتم مشکل ما را حل کنید. باید قرارداد بازیکن ما ثبت شود و او بتواند بازی کند.