اسپالتی: ایکاردی را به ماروتا سپرده ام

اسپالتی: ایکاردی را به ماروتا سپرده ام

به گزارش "ورزش سه"، مدت زیادی است که از آخرین بازی کاپیتان سابق این تیم می گذرد و حالا در آستانه دیدار مقابل اسپال، اسپالتی تاکید کرد تنها تمرکز او و تیمش پیروزی در دیدارهای پیش رو خواهد بود.

دیدار مقابل اسپال: "زمان برای استراحت و ریکاوری پس از دیدار مقابل فرانکفورت کم بوده است و من مجبورم برخی از بازیکنانم را تغییر داده و گروهی دیگر را جایگزین کنم و این طبیعی است. هواداران برای ما بسیار مهم و شماره یک محسوب می شوند و فردا 65 هزار هوادار در استادیوم حضور خواهند داشت تا در کنار هم جشن 111 سالگی باشگاه را برگزار کنیم."

مائورو ایکاردی:

"هدف من این است که تمرکز خود را روی امتیازات از دست رفته بگذاریم و خیلی در جریان جلسات روزهای اخیر نیستم. کسی بهتر از پپ ماروتا نمی تواند این مسئله را حل کند و باید موضوع را به دست او بسپاریم. اگر شما شش ماه بازی کرده و بعد از آن ده روز استراحت کنید، آنگاه شرایط مناسبی برای بازی کردن خواهید داشت."

تشابه رفتار اسپالتی با ایکاردی با ماجرای نیمکت نشینی فرانچسکو توتی: "این مسائل جز رسانه از سوی چه کسی مطرح می شود؟ هدف من کسب بهترین نتایج با اینتر است و بهتر است این ماجرا ادامه پیدا نکند."

شرایط راجا ناینگولان: "بعید است او در دربی برابر میلان بازی کند اما ما شرایط ناینگولان را هر روز بررسی می‌ کنیم."