اسطوره اینتر میلان: ایکاردی به باشگاهی رفته که پرستیژ اینتر را ندارد

اسطوره اینتر میلان: ایکاردی به باشگاهی رفته که پرستیژ اینتر را ندارد

خبرگزاری فوتبالی – بازیکن سابق تیم اینترمیلان اعتقاد دارد تصمیمی که ایکاردی گرفته به نفع همه است.
به گزارش فوتبالی، جوزپه برگومی، اسطوره باشگاه اینترمیلان باور دارد پاریسن ژرمن اصلا پرستیژ و شخصیت اینتر میلان را ندارد اما انتقال ایکاردی به فرانسه از هر نظر برای هر دو طرف سودآور و مفید بوده است.
مائورو ایکاردی فصل گذشته را به طور قرضی (با مبلغ ۱۳ میلیون یورو) در پاریس گذراند زیرا با کونته اختلاف پیدا کرده بود و روابطش با هواداران اینتر هم چنگی به دل نمی‌زد. روز گذشته خبر رسید رسما قرارداد ایکاردی با PSG دائمی شده و باید او را بازیکن پاریسن ژرمن دانست.
در همین زمینه جورپه برگومی، اسطوره باشگاه اینترمیلان و تیم ملی ایتالیا که توانسته در سال ۱۹۸۲ به همراه آتزوری قهرمان جام جهانی شود به اسکای اسپرت ایتالیا گفته: اینتر میلان تصمیمش درباره ایکاردی را سال قبل گرفته بود. با توجه به شرایطی که پیش آمد، فکر می‌کنم پاریسن ژرمن بهترین انتخاب از هر لحاظ بود.
برگومی در ادامه گفته: ایکاردی به باشگاهی پیوسته که وجهه و شخصیت اینتر میلان را ندارد اما قهرمان لیگ فرانسه شده و حتی می‌تواند در لیگ قهرمانان هم به موفقیت برسد. در همین زمان هم روملو لوکاکو به عنوان جانشین ایکاردی در اینتر کار خود را فوق‌العاده انجام داده. پس همه از این مسئله راضی هستند.

1101