بایرن 6 - 0 وولفسبورگ؛ هیچ جا خونه خود آدم نمیشه!

بایرن 6 - 0 وولفسبورگ؛ هیچ جا خونه خود آدم نمیشه!

به گزارش "ورزش سه"، باواریایی ها که در هفته های اخیر روی نوار پیروزی گام بر می دارند، با ارائه نمایشی خوب موفق شدند 0-6 وولفسبورگ را شکست داده و با توجه به تفاضل گل بهتر، علیرغم برتری دورتموند بعد از مدت ها تعقیب و گریز، پیش از دیدار حساس لیگ قهرمانان برابر لیورپول به صدر جدول برسند.

اولین فرصت بازی در دقیقه 9 برای بایرن مونیخ ایجاد شد اما ضربه تماشایی توماس مولر با اختلاف کمی از بالای دروازه وولفسبورگ به بیرون رفت.

در دقیقه 22 بایرن تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت اما ضربه سر محکم مت هوملس با مهار تماشایی کاستیلز همراه شد و این موقعیت از دست رفت.

حملات بایرن ادامه یافت و در دقیقه 29 لواندوفسکی با یک ضربه محکم دروازه وولفسبورگ را تهدید کرد اما این بار نیز کاستیلز واکنش نشان داد.

اما در دقیقه 34 بایرن بالاخره به گل رسید. ارسال عرضی مولر در دهانه دروازه با ضربه تمام کننده سرژ گناربری همراه شد تا بالاخره حملات میزبان به گل منتج شود.

سه دقیقه بعد بایرن به گل دوم هم رسید. پاس فوق العاده گناربری، لواندوفسکی را مقابل دروازه خالی قرار داد تا او به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 45 ضربه والی مت هوملس راهی به دروازه وولفسبورگ نیافت تا در نهایت نیمه نخست با برتری 0-2 بایرن مونیخ به پایان برسد.

بایرن نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. پاس تیاگو در پشت محوطه به خامس رسید تا او با ضربه ای فنی و زمینی، گل سوم تیمش را وارد دروازه وولفسبورگ کند.

در دقیقه 58 وولفسبورگ می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه آرنولد از فاصله ای دور با واکنش مانوئل نویر همراه شد.

دقایقی بعد دوباره بایرن صاحب توپ و میدان شد و این بار لئون گورتزکا با ضربه ای از راه دور دروازه وولفسبورگ را تهدید کرد اما دروازه بان این تیم عکس العمل خوبی نشان داد.

در دقیقه 70 و روی پاس خامس، مولر تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفت اما کاستیلز توپ او را گرفت و در ریباند نیز ضربه گورتزکا به بالای دروازه رفت.

اما در دقیقه 77 و با ارسال عرضی ریبری، مولر موفق شد با یک ضربه زمینی موفق به گلزنی شده و بایرن مونیخ 0-4 از حریف خود پیش افتد.

اما در دقیقه 82 این بار جاشوا کیمیچ موفق شد روی پاس ریبری دروازه وولفسبورگ را باز کند. این پایان کار نبود و در دقیقه 85 و باز هم با پاس ریبری، بایرن با ضربه سر لواندوفسکی به گل ششم هم رسید تا در نهایت با این نتیجه فوق العاده به پیروزی برسد.