توضیحات محسن خلیلی درباره حواشی ساری

توضیحات محسن خلیلی درباره حواشی ساری

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به حواشی پیش آمده در ساری پیش از بازی با نساجی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی،  ‌پرسپوليس ‌پنج ‌شنبه‌ گذشته ‌در‌شرايطی ‌به‌ هتل ‌محل ‌اسكان‌ خود‌ رسيد ‌كه ‌بازيكنان ‌تيم ‌با‌ توجه ‌به‌ ازدحام‌ هواداران ‌دچار ‌مشكلاتی ‌برای‌ ورود ‌به ‌هتل‌ شدند. صحبت های محسن خلیلی را در ارتباط با این حواشی می خوانیم.

‌*توضيحی ‌در‌خصوص‌ اتفاق ‌به‌ وجود ‌آمد ه‌ جلوی در ‌هتل‌ نويد ‌ساری ‌می ‌دهيد؟

حضور هواداران پرسپولیس در همه شهرها و حمایت از تیم، نشان دهنده عظمت و بزرگی تیم است و همواره به این مسئله می بالیم. هواداران مازندرانی پرسپولیس نیز پنج شنبه گذشته با استقبال خود ما را غافلگیر کردند و این همان چیزی است که ما به خاطر نام پرسپولیس در همه شهرها به آن افتخار می کنیم.

‌*نه، ‌منظورمان ‌درگيری ‌های ‌به‌ وجود ‌آمده ‌بود.

ما در شرایطی به هتل رسیدیم که اتوبوس برای ورود به هتل با توجه به حضور پررنگ هواداران و استقبال آنها به مشکل برخورد. با این حال در فاصله 30 متری در ورودی، اتوبوس پارک شد. با توجه به باز شدن در هتل برای ورود اتوبوس، هواداران نیز وارد محوطه هتل شدند و در این فاصله کم بین اتوبوس و در ورودی با بازیکنان برخورد داشتند. این مسئله البته با توجه به عدم هماهنگی برای ورود تیم اتفاق افتاد. خب با توجه به ازدحام هوادار این مسئله اجتناب ناپذیر بود. پرسپولیس بعد از سال ها به مازندران آمده بود و هواداران دوست داشتند با بازیکنان محبوب شان عکس یادگاری بیندازند و آنها را ببینند. البته آنها باید توجه کنند که تیم فشار زیادی را تحمل کرده و خسته است. چند روز پیش بازی سختی داشته و با اتوبوس مسیر 6 ساعته را طی کرده و برای بازی با نساجی باید آماده شود. ما در این شرایط انتظار این را داریم که هواداران بازیکنان را بیشتر درک کنند. با این حال با توجه به آن ازدحام و البته لطف هواداران به تیم بزرگ پرسپولیس این برخوردها هم عجیب و دور از انتظار نبود.

‌*پس ‌مشكل ‌حادی ‌در ‌ميان‌ نبوده ‌است.

من از تمامی هواداران پرسپولیس بابت حمایت و لطفی که به ما داشتند تشکر می کنم. از مردم خوب و خونگرم مازندران نیز تشکر ویژه ای دارم که در این مدت کوتاه تیم را مورد لطف خود قرار دادند.

7655