مورینیو: سیتی در قرعه کشیها خوش شانس است؛ حریف بعدی شان پورتو یا آژاکس خواهد بود

مورینیو: سیتی در قرعه کشیها خوش شانس است؛ حریف بعدی شان پورتو یا آژاکس خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی 56 ساله دنیای فوتبال در برنامه ای که به عنوان آنالیزور در کانال روسی آر.تی برگزار کرد، به بررسی بازیهای برگزار شده از دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت. 

او یکی یکی درمورد بازیهای برگزار شده صحبت کرد و سپس به سراغ بازیهای پیش رو رفت و زمانی که به بازی منچسترسیتی- شالکه رسید، در مورد این باشگاه انگلیسی اظهارنظر کرد.

مورینیو درمورد منچسترسیتی گفت:« سیتی فصل خیلی خوبی را پشت سرمی گذارد ولی راستش را بخواهید فکر می کنم که آنها درقرعه کشی ها خیلی خوش شانسی می آورند. به گروه های مرحله گروهی نگاه کنید. بعد آنها در یک هشتم نهایی به شالکه خوردند و به نظر من که شالکه را حذف می کنند و دردور بعد به پورتو یا آژاکس برخواهند خورد.»

این روزها گمانه زنی های زیادی درمورد بازگشت احتمالی ژوزه مورینیو به رئال مادرید به گوش می رسد. مورینیو در بخش دیگری از صحبتهایش درمورد آینده اش گفت:« در کمال آرامش هستم و برای بازگشت به دنیای مربیگری بی قراری نمی کنم. در حال بررسی و مطالعه هستم و کارهایی را انجام می دهم که در هنگام مربیگری نمی توانم انجام دهم. امیدوارم که بتوانم درپیش فصل هدایت تیمی را در دست داشته باشم.»

سرمربی پرتغالی براین باور است که جدای از ارزشهای بالای آژاکس، رئال نتوانست دربازی با این تیم اوضاع را مدیریت کند:« آژاکس دقیقا همان کاری را انجام داد که دربازی رفت انجام داده بود ولی دو اشتباه رئال مادرید برای این تیم خیلی گران تمام شد. در بازی برگشت هم دقیقا همینطور شد. آنها توانستند رئال را در شرایط سختی قرار دهند و بازی را به نحوی پیش بردند که انگار چیزی برای از دست دادن ندارند؛ بدین ترتیب فشار زیادی را روی شانه های رئال قرار دادند. یک گل زدند و رئالی ها بلافاصله مجبور به واکنش شدند. دو توپ رئال به تیرک خورد. دراین شرایط بعضی ها تحت فشارقرار می گیرند وبعضی ها واکنش دیگری دارند.»

مورینیو ادامه داد:« در دقیقه یک یا دو شوت واران به تیرک خورد و فکر می کنم اگر این توپ تبدیل به گل می شد، رئال می توانست کنترل بازی را در دست بگیرد و آژاکس به یک چالش خیلی سخت برمی خورد. ولی این اتفاق رخ نداد و آژاکس واقعا خوب کار کرد. آنها از بازی کردن در برنابئو نمی ترسیدند و جوانان آژاکس عملکرد خیلی خوبی داشتند. رئال هم از نظر روانی در شرایط واقعا سختی بود.»

6363