آمادگی پاری سن ژرمن برای فروش 5 تا از ستاره هایش در تابستان

آمادگی پاری سن ژرمن برای فروش 5 تا از ستاره هایش در تابستان

سایت رسمی فوتبالی – با حذف زودهنگام پاری سن ژرمن از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ودرشرایطی که اوضاع لیگ یک فرانسه نسبتا مشخص است، سران باشگاه پاریسی لیست فروش های احتمالی شان در بازار نقل و انتقالات آتی را آماده کرده اند.

این درحالی است که ماه مارس تازه آغاز شده ولی سران باشگاه پاری سن ژرمن از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای فصل اینده هستند. چرا که این تیم با فاصله 17 امتیازی با لیل، تیم دوم جدول، قهرمانی اش در رقابتهای این فصل لیگ یک را تقریبا قطعی کرده و در لیگ قهرمانان اروپا هم در یک شب کابوس وار مغلوب یونایتد شده واز گردونه رقابتها حذف شدند.

به همین خاطر هم رسانه های فرانسوی از هم اکنون مشغول گمانه زنی درمورد فروش های احتمالی پاری سن ژرمن در بازار تابستانی هستند. روزنامه اکیپ در گزارشی به این نکته اشاره کرده که درهای باشگاه پاریسی به روی سه بازیکن برای جدایی در فصل تابستان کاملا باز است: خسه رودریگز، توماس مونیه و کریستوفر انکونکو؛ رودریگز که این روزها به صورت قرضی در بتیس توپ می زند و توافقی برسرفروش او به بتیس در پایان این دوره قرضی حاصل نشده؛ اما سران پی.اس.جی امیدوارند تا بتوانند از فروش این سه مهره مجموعا 80 میلیون یورو کسب کنند.

دریافت پیشنهادات برای کاوانی و دی ماریا

روزنامه لوپاریزین یک گام فراتر رفته و از فروش احتمالی برخی از مهره های ارزشمند و کلیدی پاری سن ژرمن از جمله ادینسون کاوانی و آنخل دی ماریا خبر داده است. البته اینطور نیست که سران پی.اس.جی در فکر فروش آنها باشند ولی اگر مشتریان خوبی برای این بازیکنان پیدا شود، آنها آماده اند تا برای فروش این دو بازیکن برسرمیز مذاکره بنشینند.این درحالی است که کاوانی برترین گلزن تاریخ باشگاه است و دی ماریا یکی ازآماده ترین مهره های توخل در این فصل به شمار می رود

دانی آلوز مجانی می تواند برود

یکی دیگر از مهره های ارزشمند پاری سن ژرمن که ممکن است درتابستان این تیم را ترک کند، دانی آلوس است.قرارداد این مدافع برزیلی در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید وفکر می کرد که مذاکرات برای تمدید قراردادش انجام خواهدشد. او در پایتخت فرانسه زندگی خوبی دارد وتوخل هم بارها در خط میانی از او استفاده کرده. ولی روزنامه لوپاریزین درگزارشی به این نکته اشاره کرده که آلوز پیشنهاد اخیر تیم برای تمدید قراردادش را رد کرده چرا که قصد دارد به لیگ برتر و احتمالا منچسترسیتی برود. این اتفاق ممکن است منجر به جدایی نیمار از تیم پاریسی نیز بشود؛ چون او و آلوز رابطه خیلی صمیمانه ای دارند و انتقال آلوس به پاری سن ژرمن و جدایی اش از بارسا، نقش پررنگی در انتقال نیمار به این تیم فرانسوی داشت.

البته تنها بحث جدایی بازیکنان مطرح نیست و به نظر می رسد که در پایان فصل شاهد جدایی آنترو انریکه از سمت مدیر ورزشی پی.اس.جی نیز خواهیم بود

6363