با حذف از لیگ قهرمانان اروپا؛ سرمربی رم اخراج شد

با حذف از لیگ قهرمانان اروپا؛ سرمربی رم اخراج شد

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه رم ، اوزه بیو دی فرانچسو سرمربی تیمشان را از سمت خود برکنار کردند. جلوروسی در رقابتهای این فصل سری آ هم عملکرد ناامید کننده ای داشته و جایی در جمع 4 تیم برتر جدول ندارد ودر لیگ قهرمانان اروپا هم در دور یک هشتم نهایی با پذیرش باخت مقابل پورتو از گردونه رقابتها کنار رفت.

کسب نتیجه نامطلوب در دوبازی رفت و برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو و حذف رم از گردونه لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا سران این باشگاه، سرمربی شان را برکنار کنند. البته قبل از برگزاری این بازی هم جایگاه دی فرانچسکو روی نیمکت مربیگری رم لغزان بود ولی سران رم که فصل گذشته تیمشان تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود، بازی با پورتو را به عنوان آخرین فرصت برای دی فرانچسکو تعیین کرده بودند.

دراین میان نام گزینه های متعددی برای جایگزینی دی فرانچسکو به گوش می رسد و کلودیو رانیری یکی از این گزینه هاست.

 لوران بلان و پائولو سوسا هم از جمله سایر گزینه ها هستند. دی فرانچسکو چهارسال به عنوان بازیکن پیراهن رم را می پوشید و درسال 2001 فاتح اسکودتو شد و درسال 2017 درسمت سرمربی به این تیم بازگشت. او فصل را با رم در رده سوم سری آ به پایان برد و با این تیم تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت و برد تیمش مقابل بارسلونا درمرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپادر فصل گذشته، شاهکاری فراموش نشدنی بود.

 اما عملکرد رم دراین فصل واقعا ضعیف بود و آنها در شش بازی ابتدایی شان درتمامی تورنمنتهای این فصل به یک برد دست یافتند و در مرحله یک چهارم پایانی کوپا ایتالیا 1-7 مغلوب فیورنتینا شدند و در دربی رم 0-3 مقابل لاتزیو شکست خوردند.

بازی بعدی رم روز دوشنبه مقابل امپولی خواهد بود

 


6363