رای مهربانانه یوفا برای سیمئونه: محرومیت نه، فقط 20 هزاریورو جریمه!

رای مهربانانه یوفا برای سیمئونه: محرومیت نه، فقط 20 هزاریورو جریمه!

سایت رسمی فوتبالی-  گلزنی خوسه ماریا خیمنس در دیدار رفت یوونتوس و اتلتیکومادرید درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ، با واکنش جنجالی دیگو سیمئونه همراه بود. سرمربی آرژانتینی اتلتیکو برای شادی این گل رو به سوی هواداران یووه ژستی نامناسب و توهین آمیز گرفت و همه منتظر آن بودند که مسئولان یوفا جریمه و محرومیتی سنگین برای سیمئونه درنظر بگیرند.

اما حالا مقامات یوفا رای خود در مورد این سرمربی آرژآنتینی را اعلام کردند و در کمال تعجب سیمئونه، از همراهی تیمش محروم نشده است وتنها جریمه نقدی برای او درنظر گرفته شده است. 

مقامات یوفا بعد از بررسی آنچه در این دیدار رخ داده، سیمئونه را به پرداخت 20 هزار یورو جریمه کرده اند و بدین ترتیب او در بازی برگشت تیمش در دور یک هشتم پایانی مقابل یوونتوس در شهر تورین حضور خواهد داشت.


البته داور بازی رفت، در گزارش بازی اش، ژست زشت و توهین آمیز سیمئونه را درج نکرده بود ولی مسئولان یوفا دراین رابطه به بررسی پرداختند. ساعاتی بعد از اتمام آن بازی بود که دیگو سیمئونه به خاطر این رفتار نادرست عذرخواهی کرد و گفت رفتارش مخاطب خاصی نداشته و نباید چنین کاری انجام می داده.

6363