بازگشت لیونل مسی به تیم ملی آرژانتین بعد از 250 روز

بازگشت لیونل مسی به تیم ملی آرژانتین بعد از 250 روز

سایت رسمی فوتبالی- لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی آلبی سلسته برای بازیهای دوستانه اواخر ماه مارس را اعلام کرده و نام لیونل مسی دراین لیست دیده می شود.

سرمربی آلبی سلسته نام مسی را برای بازی دوستانه روز 22 ماه مارس در شهر مادرید مقابل ونزوئلا در لیست بازیکنان تیمش قرار داده است. هشت ماه و شش روز از آخرین باری که لیونل مسی پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده بود می گذرد و امروز مجددا نام او به فهرست بازیکنان آلبی سلسته بازگشته است.

بازی دوستانه آرژآنتین و ونزوئلا در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید برگزار خواهد شد و همه در روزها و ساعات اخیر منتظر لیست بازیکنان اسکالونی برای این مسابقه بودند. 

باخت 3-4 آرژانتین مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم پایانی جام جهانی روسیه ، آخرین باری بود که مسی پیراهن آرژانتین را به تن کرد و پس از آن دیگر او را در پیراهن تیم ملی کشورش ندیدیم. مسی در جام جهانی روسیه 4 گل برای تیمش زد و با حذف زودهنگام آرژآنتین از گردونه رقابتها و ناکامی آنها در کسب جام قهرمانی، مسی هم بدون آنکه صحبتی را برزبان بیاورد، از تیم ملی جدا شد و امروز مجددا نام او را در لیست بازیکنان آرژانتین دیدیم.


 بعد از بازی دوستانه با ونزوئلا، تیم ملی آرژآنتین در خاک مراکش مقابل تیم ملی این کشور به میدان خواهد رفت ولی مسی در آن بازی تیم ملی کشورش را همراهی نخواهد کرد؛ چرا که در آن زمان او بازیهای سرنوشت سازی را با پیراهن بارسلونا خواهدداشت. بارسلونا در حال حاضر در هر سه تورنمنت، برای فتح جام می جنگد و در لالیگا این تیم صدرنشین است؛ در جام حذفی بایددر بازی فینال حضور بیابد و در لیگ قهرمانان اروپا هم امیدوار هستند تا با عبور از سد لیون به مرحله یک چهارم پایانی برسند.

لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی آرژانتین توسط اسکالونی عبارتند از:

دروازه بانان: آگوستین مارچسین، خوان موسو، استبان آندرادا، فرانکو آرمانی

مدافعان: خرمن پزلا، گابریل مرکادو، خوان فویت، نیکلاس اوتامندی، والتر کانمان، نیکلاس تالیافیکو، مارکوس آکونیا، گونزالو مونتیل، رنزو ساراویا، لیساندرو مارتینز

بازیکنان میانی: لئاندرو پاردس، گوئیدو رودریگز، جیووانی لو سلسو، مانوئل لانزینی، روبرتو پریه را، آنخل دی ماریا، ماتیاس زاراچو، ایوان مارکونه، دومینگو بلانکو، رودریگو د پاول

مهاجمان: لیونل مسی، گونزالو مارتینز، پائلو دیبالا، آنخل کوره آ، لائوتارو مارتینز، داریو بندتو، ماتیاس سوارز

6363