پستهای ناامیدانه بازیکنان رئال- مودریچ: این سخت ترین هفته عمر ورزشی ام بود

پستهای ناامیدانه بازیکنان رئال- مودریچ: این سخت ترین هفته عمر ورزشی ام بود

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید در یک هفته اخیر با ناکامی های پی درپی شانس قهرمانی درلالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد تا ضربه ای کاری و سخت به سانتیاگو سولاری و شاگردانش وارد شود. باخت رئال مقابل آژآکس آمستردام و حذف زودهنگام این تیم از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، آخرین ناکامی شاگردان سولاری بود که حسابی شرایط وثبات تیم مادریدی را برهم زده

همین ناکامی های پی درپی باعث شده تا برخی از بازیکنان رئال مادرید در شبکه های اجتماعی با انتشار پیغامهایی ناامیدی و ناراحتی شان را از شرایط موجود ابراز کنند. لوکا مودریچ یکی از بازیکنانی است که در طول فصل بارها به انتقاد از عملکرد تیمش پرداخته و حالا هم در با انتشار پستی دراینستاگرام اعلام کرده که این هفته، سخت ترین هفته عمر ورزشی اش بوده.

او دوروز بعد از باخت تیمش مقابل آژاکس آمستردام و حذف رئال از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، نوشته:« این سخت ترین هفته عمر ورزشی ام بود. ولی موفقیت بدین معنا نیست که هرگز زمین نخوری؛ بلکه موفقیت این است که هرزمانی که زمین میخوری، دوباره از جایت بلند شوی.»


ناچو، در روز چهارشنبه با انتشار پستی دلخوری و ناراحتی اش را از حذف تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ابراز کرد و درشبکه های احتماعی نوشت:« ما در بازی سه شنبه در حد واندازه های باشگاهی که امروز 117 ساله شد، نبودیم. ما بردهای فوق العاده ای به دست آورده ایم که درطول تاریخ از آنها یادخواهد شد ولی لحظات سختی را هم سپری کرده ایم و همیشه از جایمان برخاسته ایم. الان زمان آنالیز کردن و یادگیری از همه چیز است. می خواهم از هواداران، به خاطر حمایتهایشان تشکر کنم. ما با تلاش دوباره تبدیل به تیمی قهرمان خواهیم شد.»

مارسلو هم با انتشار پستی اعلام کرد که این فصل، فصل سختی برای تیمشان بوده و البته ترجیح داده تا خوشبین باشد:« سرمان همیشه بالاست. اینها لحظاتی سخت هستند که باید از آنها درسهایی بیاموزیم. با تمام توان بازخواهیم گشت تا بتوانیم برای این پیراهن سفید افتخار کسب کنیم.»

6363