با حذف پی.اس.جی از اروپا؛ امباپه ونیمار به رئال نزدیکتر می شوند

با حذف پی.اس.جی از اروپا؛ امباپه ونیمار به رئال نزدیکتر می شوند

سایت رسمی فوتبالی- پاری سن ژرمن چهارشنبه شب و در لحظات پایانی دیدارش مقابل منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از راهیابی به دور بعدی بازماند. پی.اس.جی بار دیگری در اروپا ناکام ماند و همین باعث دلسردی بازیکنان رختکن این تیم شده است.

حالا و برای دومین سال متوالی هم نیمار و هم کیلیان امباپه شانسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نخواهند داشت و در مرحله یک هشتم پایانی از گردونه معتبرترین تورنمنت اروپایی کنار رفتند. این ناکامی های پی در پی شانس رئال مادرید را در به خدمت گرفتن یکی و یا هردو ستاره آینده دار دنیای فوتبال افزایش خواهد داد. رئالی ها فصل گذشته تلاش نافرجامی برای به خدمت گرفتن نیمار داشتند و دوسال پیش هم پیشنهادی 235 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن امباپه را به باشگاه موناکو دادند که نتیجه ای دربر نداشت و او نهایتا راهی پی.اس.جی شد.

حالا سران باشگاه مادریدی در نظر دارند تا با افت چشمگیر تیمشان از یک سو و ناکامی زودهنگام پی.اس.جی در رقابتهای اروپایی از سوی دیگر، دربازار تابستانی برای جذب این دو ستاره دست به کار شوند. چرا که هم نیمار و هم امباپه جزو بازیکنان موردعلاقه فلورنتینو پرز هستند. این دو بازیکن در سال 2017 و با هدف قهرمان کردن پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به پاریس رفته بودند که تا به این فصل تلاشهایشان نافرجام بوده.


سران پی اس جی در سال 2017 با پرداخت مبلغ بندجدایی زودهنگام قرارداد نیمار با بارسا (222 میلیون یورو) او را به خدمت گرفتند وبرای خرید امباپه هم 180 میلیون یورو هزینه کردند و مجموعا 400 میلیون یورو هزینه برای خرید این دو بازیکن، نتوانست باعث شود تا پاری سن ژرمن بتواند در دو فصل اخیر از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به دور بعد برسد. یک بار دیگر به نظر می رسد که پروژه ناصرالخلیفی درپی.اس.جی در آستانه شکست است و این ممکن است منجر به برنامه ریزی ستاره های این تیم برای پیوستن به تیمهای دیگر بشود. 

چند روز پیش، نیمار در صحبتهایی با چشمک زدن به رئال مادرید، درهای برنابئو را به روی خودش بازکرده و حذف پی.اس.جی از رقابتهای اروپایی احتمالا این روند را سرعت خواهد داد. نیمار اخیرا در گفتگو با اسپورته اسپکتاکولار گفته بود:« رئال مادرید تیم بزرگی است و روشن است که هربازیکنی جذب رئال می شود و شاید در آینده برای من هم همینطور شود؛ چه کسی می داند. اما الان در پاریس خیلی خوب و خوشحالم ونمی گویم که به زودی به رئال مادرید خواهم رفت.»

امباپه هم که همیشه رویای بازی کردن در رئال مادریدرا درسر داشته و ناکامی پی.اس.جی مقابل یونایتد ممکن است منجر به انتقال و او نیمار به برنابئو، در تابستان آینده شود.

6363