توخل: یونایتد بدون اینکه حمله کند سه گل زد

توخل: یونایتد بدون اینکه حمله کند سه گل زد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیروز در خانه خود در حالی در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستریونایتد رفت که در بازی رفت، در خانه حریف، با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیده بود و بخت اول صعود به حساب می‌آمد. ولی در بازی دراماتیک دیشب پاریس، شیاطین سرخ توانستند با نتیجه 3-1 به پیروزی برسند تا دو تیم در مجموع به تساوی 3-3 دست یافته و یونایتد به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

توماس توخل، سرمربی PSG که بعد از بازی با قیافه‌ای ناراحت و بهت‌زده در کنفرانس خبری حاضر شده بود در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا فشار بیش از حد باعث شده بازیکنانش نتوانند آنطور که باید بازی کنند گفت:" به این سوال نه می‌توانم جواب مثبت بدهم و نه جواب منفی. چون ما بعد از گل اول یونایتد واکنش خیلی خوبی نشان دادیم. ما خوب واکنش نشان دادیم و در 30 دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم و فرصت‌های زیادی بوجود آوردیم".

توخل در ادامه گفت:" ما برای زدن گل دوم و سوم فرصت داشتیم ولی آنها را هدر دادیم. یونایتد سه گل زد بدون اینکه حمله کند. بدون اینکه یک فرصت گلزنی خلق کند. تحلیل کردن چنین وضعیتی سخت است و حتی شاید بتوان گفت غیرممکن است".

توخل در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" باختن با چنین شرایطی واقعا وحشتناک است چون ما بعد از 180 دقیقه تلاش شایسته حذف از لیگ قهرمانان نبودیم".

در پایان بازی درحالیکه کارشناسان مختلف در شبکه‌های تلویزیونی مشغول بحث درباره پنالتی بودن یا پنالتی نبودن آن صحنه بودند، توماس توخل به خبرنگاران گفت:" من هوادار پر و پا قرص VAR هستم و هوادارش باقی می‌مانم".

توخل در ادامه گفت:" وقتی دیگو دالوت شوت زد، من توپ را دیدم که از پایش جدا شد و با اختلاف از روی تیر افقی بیرون رفت. وقتی دیدم کرنر اعلام شده خیلی تعجب کردم چون ندیده بودم توپ به کسی برخورد کرده باشد. بعد داور سراغ VAR رفت. من می‌دانستم که به حریف پنالتی خواهد داد چون مشخص بود که می‌خواهد از نزدیک ببیند و مطمئن شود".

سرمربی پاری سن ژرمن اضافه کرد:" عوامل زیادی در خطای هند وجود دارد، مثل فاصله نقطه زده شدن شوت تا بازیکن، اینکه بازیکن دستش را حرکت داده یا نه، خلاصه اینکه تصمیم‌گیری واقعا پنجاه پنجاه است. بعضی‌ها می‌گویند پنالتی است و بعضی‌ها می‌گویند پنالتی نیست. خطاهای هند به همین خاطر است که مشکل‌‌ترین خطاهای فوتبال هستند".