کریم قنبری: برای ماندن در لیگ برتر نیاز به حمایت بیشتری داریم/ بازی با پیکان سخت خواهد بود

کریم قنبری: برای ماندن در لیگ برتر نیاز به حمایت بیشتری داریم/ بازی با پیکان سخت خواهد بود

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما در هفته‌های قبل هم خوب بازی می‌کردیم و موقعیت داشتیم، اما موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کردیم.

به گزارش فوتبالی، کریم قنبری، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: فردا یک بازی بسیار مشکل را داریم. ابتدا باید از آقایان یزدی و بوستانی تشکر ویژه داشته باشم که در این مدت برای بستن تیم و در ادامه مسیر خیلی برای استقلال خوزستان زحمت کشیدند. از مسئولان گروه ملی و باشگاه هم تشکر می‌کنم که در این مدت زحمت کشیدند تا شرایط برای ما مطلوب‌تر باشد. بازهم نیاز به یک کار گروهی و ویژه داریم که نیاز به حمایت بیشتری است.

وی افزود: هفته قبل توانستیم برنده مسابقه باشیم و باید از بازیکنان تشکر کنم که با تمام تلاش خود در زمین حضور داشتند و پاداش تلاش خود را هم گرفتند. ما در هفته‌های قبل هم خوب بازی می‌کردیم و موقعیت داشتیم، اما موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کردیم. هفته گذشته توانستیم موقعیت‌های خود را گل کنیم و به برد برسیم. فردا هم بازی مهمی برای ماست و اینجا از خوزستانی‌ها می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند، از ما حمایت کنند و یک فوتبال شناور خوزستانی را ببینند. فردا هم به جز مظاهری که محروم است، رضا درویشی مصدوم است و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم که امیدوارم بتوانیم به نتیجه برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شرایط این باشگاه و حمایت‌هایی که از تیم صورت می‌گیرد تا سهمیه لیگ برتر را حفظ کند، گفت: مسئولان تلاش خود را می‌کنند و به نسبت قبل روز به روز بهتر می‌شویم. از طرف خودم می‌گویم که نیاز به کار بیشتری داریم و اگر می‌خواهیم این تیم در لیگ برتر بماند، این تیم به حمایت بیشتری نیاز دارد. من از روند و شکل تیم راضی هستم و اگر حمایتی شود که تیم درخور توجه باشد، می‌توانیم بازی‌های بهتری هم انجام دهیم.

قنبری در مورد اینکه با شرایط موجود استقلال خوزستان از جوان‌ها بیشتر استفاده خواهد کرد یا نه، تصریح کرد: من روز اول که آمدم، شرایط باشگاه و بازیکنان را دیدم. سرزمین خوزستان خاک حاصلخیزی دارد و همه آن سرمایه است. سرمایه‌ها و استعدادهای زیادی دارد و بازیکنان ما سراسر استعداد هستند. در شش هفته‌ای که اینجا بودم، هیچ وقت این حس خوب را نداشتم. نمونه آن رامین داودی بود که هفته گذشته به زمین آمد و دیدید چگونه برای ما عمل کرد. نه تنها فقط بازیکنان جوان، بلکه با تجربه‌ها نیز به خوبی به ما حمایت می‌کنند و ما اکنون یک تیم خوب هستیم که با 25 نفر کار می‌کنیم.

وی در مورد شناختش از پیکان گفت: پیکان تیمی است که در نیم فصل دچار تحول شده و آقای حسین فرکی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده‌اند. آنها در چند هفته اخیر هم نشان دادند چه تیمی هستند و باید بگویم پیکان تیمی است که شناخت لازم را از آنها داریم. حریف فردای ما تیم آسانی نیست و خودتان می‌دانید پیکان سرمایه‌گذاری عظیمی کرده و دنبال نتیجه گرفتن هستند. امکانات خوبی دارند، اما ما هم مقابل آنها تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فردا دست پر از زمین برگردیم.

7655