هری کین برترین گلزن تاریخ تاتنهام در اروپا

هری کین برترین گلزن تاریخ تاتنهام در اروپا

سایت رسمی فوتبالی- هری کین ستاره باشگاه تاتنهام در نیمه دوم بازی تیمش مقابل بوروسیا دورتموند موفق به گلزنی شد تا علاوه بر آنکه راه را برای صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا هموار کند، بلکه رکورد جدیدی را نیز به نام خودش به ثبت رساند.

بازی رفت با برد 0-3 تاتنهام در ومبلی به پایان رسیده بود و بازی برگشت دو تیم هم با برتری تاتنهام دنبال می شود. نیمه اول بازی برگشت با تساوی بدون گل پایان یافت و در نیمه دوم هری کین برای تاتنهام میهمان به گل رسید. 

کین در ماه نوامبر نیز دو گل مقابل آیندهوون به ثمر رسانده بود و با این دو گل تعداد گلهای اروپایی اش به عدد23 رسیده بود. با گلی که او سه شنبه شب وارد دروازه دورتموند نمود، توانست با زدن 24 برای تاتنهام در بازیهای اروپایی، در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ این باشگاه در رقابتهای اروپایی قرار بگیرد.

کین تا به امروز 14 گل در لیگ قهرمانان اروپا زده (با احتساب یک گلی که در بازی سه شنبه شب مقابل دورتموند به ثمر رساند) و 10 گل هم در لیگ اروپا زده است.


کین علاوه بر گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ برتر انگلیس هم در 25 بازی، 16 گل زده و 4 پاس گل داده. او همچنین با گلزنی در جام اتحادیه انگلیس، تعداد گلهایش را به 22 گل در تمامی تورنمنتهای این فصل رساند.

بازی بعدی تاتنهام روز شنبه درلیگ برتر و مقابل ساوتهمپتون خواهد بود. تاتنهام در حال حاضر در رده سوم لیگ برتر است و منچستریونایتد با سه امتیاز کمتر از این تیم در رده چهارم قرار گرفته است. آرسنال و چلسی هم در رده های بعدی هستند.

6363