موسوی: هر کسی جای منشا بود همین کار را می کرد

موسوی: هر کسی جای منشا بود همین کار را می کرد

وبسایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم خارجی های استقلال در آسیا هم همینطور باشند.

به گزارش فوتبالی، علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص بازی استقلال برابر الدحیل گفت: استقلال بازی خیلی سختی دارد و باید خیلی تلاش کند تا در این دیدار به برتری برسد. پاتوسی و ایسما در لیگ داخلی خیلی خوب ظاهر شدند اما بازی های آسیایی خیلی فرق می کند و اگر آن ها بتوانند در این دیدارها هم خوب ظاهر شوند خیلی خوب می شود.هر چند که باز هم می گویم بازی های آسیایی خیلی فرق می کند و ممکن است با توجه به اضافه وزنی که پاتوسی و ایسما دارند کارشان برای درخشش در این بازی ها سخت باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اتفاقی که برای منشا رقم خورده گفت: در مورد منشا زود قضاوت کردند. کاملا حق با منشا بود و هر کسی دیگر جای او بود هم همین کار را می کرد. بازیکن خودش تحت فشار و خسته از سفر و تمرین است چرا باید یک فرد این حرکت زشت را با او کند؟ چرا امنیت لازم برای بازیکن نباید ایجاد شود تا هر کسی بتواند این گونه برخورد کند؟

کمیته اخلاق حتما باید در حکم خود تجدید نظر کند چرا که منشا بی گناه است و بی جهت نباید محروم شود.

وی در پایان گفت: نتایج بازی های اخیر استقلال توقع هواداران را بالا برده اما آن ها باید حواسشان باشد بازی های آسیایی با لیگ داخلی خیلی فرق می کند و کار خیلی سخت است که امیدوارم در این سختی ها استقلال بتواند امتیاز بگیرد.