یونایتد با 10 غایب به پاریس می رود؛ نیاز به معجزه برای صعود!

یونایتد با 10 غایب به پاریس می رود؛ نیاز به معجزه برای صعود!

سایت رسمی فوتبالی - سولسشر معتقد است که تیمش علیرغم 10 مصدوم می تواند پاری سن ژرمن را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند اما به نظر می رسد که یونایتدی ها برای انجام این امر نیاز به یک معجزه داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد چهارشنبه شب در حالی در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن به مصاف این تیم خواهد رفت که در بازی رفت با دو گل شکست خورده است. آنها 9 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت به همراه ندارند و پل پوگبا نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار رفت، در این بازی غایب خواهد بود. الکسیس سانچز مشکوک به مصدومیت از ناحیه لگامنت زانو است و حضور آنتونی مارسیال نیز در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. آندر هررا، ژسه لینگارد و خوان ماتا به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ و نمانیا ماتیچ نیز به دلیل مشکل ماهیچه ای نمی توانند یونایتد را همراهی کنند. فیل جونز نیز به دلیل بیماری شاید سفر به پاریس را از دست بدهد. این در حالی است که آنتونیو والنسیا به دلیل کشیدگی عضله غایب خواهد بود و متیو دارمیان نیز در حال گذراندن روند درمانی خود است. 

سولسشر در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به حضور هیچ یک از این بازیکنان در دیدار برابر تیم توماس توخل هست یا خیر، اظهار داشت: " نه واقعا، نه. به نظر نمی رسد. فکر نمی کنم که بتوانیم ریسک کنیم. مارسیال نیز تا به حال در تمرینات شرکت نکرده، بنابراین فکر نمی کنم بتواند بازی کند. باید بگویم که پاریسی ها از این بازی مطمئن هستند چون پیروز دیدار رفت بوده اند. ما می دانیم که کار سختی است. آنها تیم خوبی هستند و ما مصدومان زیادی داریم. ما باید تلاش کنیم. بازیکنان باکیفیتی داریم. باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود. این شاید بزرگترین کار ما باشد. "

1070