نصیرزاده: تراکتورسازی را شکست دهیم پاداش هنگفتی به بازیکنان ماشین‌سازی می‌دهیم!

نصیرزاده: تراکتورسازی را شکست دهیم پاداش هنگفتی به بازیکنان ماشین‌سازی می‌دهیم!

وبسایت رسمی فوتبالی- هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت که این باشگاه بابت شکست دادن تراکتورسازی در بازی هفته بیست‌ویکم، پاداش هنگفتی برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده با اشاره به بازی این هفته ماشین‌سازی برابر تراکتورسازی و شایعاتی که در خصوص تبانی دو تیم که با یک مالک اداره می‌شوند، گفت: در هر ذهن بیماری ممکن است چنین مسائلی به وجود بیاید، این در حالی است که در بازی قبلی حتی بازیکنان دو تیم در زمین مسابقه با هم درگیر شدند. اگر چه ما در سال‌های اخیر موفق به شکست دادن تراکتورسازی نشدیم و حتی مقابل ضعیف‌ترین تراکتورسازی هم که پنجره‌اش بسته شد پیروز نشدیم.

وی ادامه داد: برابر تیمی بازی می‌کنیم که پُرستاره است و سپاهان را که تا حالا در لیگ برتر شکست نخورده بود، با 2 گل شکست داد. نمی‌دانم چرا همه توقع دارند که در این بازی به برد برسیم. با این حال مطمئن باشید بازیکنان ما برای این بازی انگیزه بسیار بالایی دارند. در بازی رفت هم یک روز قبل از مسابقه بازیکنان را شارژ مالی کردیم و در این بازی هم چنین اقدامی را انجام خواهیم داد. اگر تراکتورسازی را ببریم، پاداش هنگفتی به بازیکنان می‌دهیم! در آذربایجان یک شعار است که جاهای دیگر نیست، اینکه تیم‌های آذری فرقی با هم ندارند.

نصیرزاده عنوان کرد: در حال حاضر شرکت نفت 3 تیم در لیگ برتر دارد، چرا از آنها در این خصوص سوال نمی‌کنید؟ مگر استقلال و پرسپولیس برای وزارت ورزش نیستند و هیئت مدیره آنها را وزارت انتخاب نمی‌کند؟ وزارت صنعت و معدن در حال حاضر 5 تیم در لیگ برتر دارد، مجموعه مس چندین تیم فوتبال دارد، چرا از آنها در این زمینه سوال نمی‌کنید؟

مدیرعامل ماشین‌سازی در خصوص جذب جانی کویتونگو مهاجم 21 ساله اسکاتلندی تصریح کرد: معمولا خیلی کم پیش آمده که یک بازیکن کم سن و سال خارجی به ایران بیاید. جانی کویتونگو یک بازیکن دورگه بریتانیایی - آنگولایی است و فیلم‌هایی که از وی دیدیم، نشان داد که بازیکن گلزنی است. ما قبلاً برای جذب مهاجم روی 3 بازیکن آفریقایی اقدام کردیم که ایفمارک بحث هپاتیت آنها را مشکل‌ساز دانست ولی معمولا بازیکنان اروپایی چنین مشکلاتی ندارند.

9697