سیلسن: برای پول بازی نمی کنم؛ احتمال بازگشتم به آژاکس را رد نمی کنم

سیلسن: برای پول بازی نمی کنم؛ احتمال بازگشتم به آژاکس را رد نمی کنم

سایت رسمی فوتبالی- یاسپر سیلسن دروازه بان هلندی بارسلونا روز شنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی زیگو اسپورت هلند به این نکته اشاره کرده که ممکن است به آژاکس آمستردام بازگردد.

او در صحبتهایی احتمال بازگشتش به آژاکس را رد نکرده و درعین حال عملکرد تیم سابقش در لیگ قهرمانان اروپا را تحسین کرده است.

سیلسن در بخشی از گفتگو با شبکه تلویزوینی زیگو اسپورت گفت:« قاطعانه نمی گویم که به آژاکس بازنخواهم گشت. باید ببینم که در طول فصل چه خواهد شد تا بتوانم دیدگاه کاملی داشته باشم؛ بعد هم بررسی خواهم کرد تا چه کار کنم. نمی خواهم به هواداران آژاکس دلخوشی و امیدواری الکی بدهم. بستگی به این دارد که بارسلونا چه بخواهد.»

این دروازه بان هلندی تنها در جام حذفی درترکیب بارسلونا قرار می گیرد و در لالیگا و اکثر بازیهای لیگ قهرمانان اروپا نیمکت نشین است.


این دروازه بان هلندی درادامه به این نکته اشاره کرده که اگر سران باشگاه بارسلونا برای فصل آینده او را نخواهند، ممکن است به تیم دیگری در انگلیس، اسپانیا و یا آلمان برود:«اگر در بارسلونا نمانم شاید به تیم دیگری در اسپانیا، انگلیس یا آلمان بروم ولی بازگشت به آژاکس برای من به منزله تنبیه نخواهد بود. به ویژه حالا که آژاکس عملکرد خیره کننده ای در لیگ قهرمانان اروپا داشته. من برای پول بازی نمی کنم و مسائل مالی برای من مهم نیست؛ تنها چیزی که برای من اهمیت دارد، نفس ورزش است.»

سیلسن قبل از پیوستن به بارسلونا در سال 2016، پنج فصل دروازه بان آژاکس آمستردام بود.

6363