اختصاصی/ مادر هوادار آسیب دیده استقلال: پسرم اولین و آخرین قربانی ورزشگاه نخواهد بود

اختصاصی/ مادر هوادار آسیب دیده استقلال: پسرم اولین و آخرین قربانی ورزشگاه نخواهد بود

وبسایت رسمی فوتبالی- هوادار استقلال در جریان بازی این تیم برابر فولاد دچار شکستگی جمجمه شد 

به گزارش فوتبالی، سید محمد مهدی موسوی هوادار ۱۲ ساله استقلال در جریان بازی این تیم برابر فولاد از ناحیه جمجمه دچار شکستگی شد. مادر وی در گفت و  گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص آخرین وضعیت فرزندش گفت: متاسفانه بر اثر برخورد سنگ بر سر پسرم، جمجمه او شکسته بود و ما روزهای خیلی سختی را گذراندیم. سه روز است نه می توانیم غذا بخوریم و نه بخوابیم. کارمان فقط شده گریه. چرا باید این اتفاق ها در ورزشگاه ما بیافتد؟ 

خانم عطار در ادامه افزود: جمجمه پسرم را تحت عمل جراحی قرار دادند و خدا را شکر هوشیاری او به دست آمده اما به شدت درد دارد و از درد زیاد مدام بی تابی می کند. چرا ورزشگاه اهواز این قدر باید نا امن باشد؟ چرا مسئولین استان فکری به حال وضعیت این ورزشگاه نمی کنند؟ تو را به خدا یک فکری بکنید. پسر من اولین و آخرین قربانی این نا امنی ها در ورزشگاه ها نخواهد بود و قطعا این جریانات ادامه دارد. ای کاش مسئولین فکری کنند و مانع این اتفاقات شوند‌. چرا جوانی که به عشق یک تیم به ورزشگاه می رود باید این اتفاق برایش بیافتد. محمد مهدی با پدرش به ورزشگاه رفته بود و بعد از بازی جو طوری می شود که همسرم می گوید انگار ما در میدان جنگ بودیم. از هر طرف به ما سنگ می انداختند و جان همه در خطر بود. او به یک باره می بیند محمد مهدی غش می کند و سرش ورم زیادی کرده. حتی شرایط طوری بوده که با آمبولانس هم نمی توانستند از ورزشگاه خارج شوند. تا این که وقتی می بینند حال پسرم خیلی بد است یگان ویژه دور تا دور آمبولانس را محافظت می کنند تا بتوانند محمد مهدی را به بیمارستان برسانند. این چه وضعی است که ورزشگاه های ما دارند؟ این اتفاق همیشه در بازی های فولاد می افتد و متاسفانه مسئولین رسیدگی هم نمی کنند. چرا نباید با خاطیان برخورد شود.


مادر هوادار آسیب دیده استقلال در پایان گفت: پسرم علاقه شدیدی به استقلال دارد و برای حمایت از این تیم به ورزشگاه رفته بود. او به شدت به فرهاد مجیدی علاقه دارد. از باشگاه استقلال در حال حاضر تنها آقای همتی رئیس کانون هواداران این باشگاه با ما تماس گرفته و پیگیر حال پسرم هستند اما مسئول یا بازیکن دیگری تماس نگرفته است.

چیا فوادی - سایت فوتبالی

9697