احتمال بازگشت پوگبا به یوونتوس در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط منچستریونایتد

احتمال بازگشت پوگبا به یوونتوس در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - پل پوگبا در صورت عدم کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده توسط منچستریونایتد، شرایط بازگشت به یوونتوس را بررسی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، علیرغم عملکرد درخشان شیاطین سرخ پس از حضور سولسشر روی نیمکت این تیم، آنها در حال حاضر یک امتیاز کمتر از آرسنال برای حضور در رده چهارم دارند. پوگبای 25 ساله یکی از بازیکنانی است که با هدایت این مربی نروژی در شرایط خوبی قرار گرفت. اما نشریه ایتالیایی توتو اسپرت باور دارد که در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط یونایتدی ها، این بازیکن به جدایی از این تیم فکر خواهد کرد. این روزنامه همچنین اضافه کرده که پوگبا علاقه ندارد مانند سال 2017 که با هدایت مورینیو در لیگ اروپا به میدان رفت، بار دیگر در این رقابت ها پا به توپ شود. یوونتوس آماده استقبال از این بازیکن است تا بار دیگر او را در ترکیب خود داشته باشد. قهرمان ایتالیا پیش از این با قراردادی به ارزش 89 میلیون پوند این بازیکن را به منچستریونایتد واگذار کرده بود. 

به نظر می رسد که یونایتد تمام تلاش خود را برای حفظ او به کار ببند و حتی آماده باشد که کاپیتانی باشگاه را به او پیشنهاد کند. آنتونیو والنسیا به احتمال زیاد در تابستان جدا خواهد شد و بازوبند کاپیتانی در دسترس است و سولسشر نیز علاقه زیادی به ادامه حضور این بازیکن در ترکیب خود دارد. او تحت تاثیر توانایی رهبری این هافبک قرار گرفته است و این چیزی است که در جام جهانی روسیه نیز علیرغم این که این بازیکن بازوبند کاپیتانی را در اختیار نداشت، به خوبی در زمین مشخص بود.

1070