چه بر سر مالکوم، بال بارسلونا آمده است؟

چه بر سر مالکوم، بال بارسلونا آمده است؟

سایت رسمی فوتبالی – زمانی که اصلا انتظارش نمی‌رفت، ارنستو والورده مالکوم را در ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید قرار داد. عثمان دمبله در بازی رفت ال‌کلاسیکو جام حذفی مصدوم بود و لیونل مسی هم پس از بازی مقابل والنسیا دچار مصدومیتی جزئی شده بود، و والورده اعتماد خود به این بازیکن برزیلی را نشان داد.

مالکوم مقابل رئال مادرید با شخصیت بالایی بازی کرد و مقابل مارسلو عملکرد خوبی داشت. یکی از دلایل صعود بارسلونا به ششمین فینال پیاپی جام حذفی این بود که مالکوم در بازی رفت گل مساوی را وارد دروازه رئال کرد. اما او از آن هنگام تاکنون دیگر بازی نکرده است. او مقابل اتلتیک بیلبائو، رئال وایادولید و سویا حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت، و مقابل رئال در ال‌کلاسیکو برگشت هم اوضاع همین بود. او مقابل اینتر هم یک گل زد و کمک کرد که بازی مساوی شود. به این ترتیب او در این فصل به‌خوبی به بارسلونا کمک کرده است.

مشکل این است که مالکوم نتوانسته والورده را مجاب کند. البته والورده ویژگی‌های برتر مالکوم را قبول دارد، اما حاضر نیست به او بازی بدهد. مالکوم می‌توانست در ژانویه برود اما ترجیح داد که بماند. با این حال، این که به او بازی نمی‌رسد باعث نارضایتی‌اش شده است.

مشخص نیست که مالکوم در تابستان چه کار خواهد کرد. آیا او یک سال دیگر می‌ماند، یا از بارسلونا می‌خواهد که او را قرض بدهند؟ بازی مقابل مادرید می‌توانست آغاز درخشش این بازیکن باشد اما او از آن هنگام تاکنون صفر دقیقه بازی کرده است و محو شده است.

8444