مالکوم: از بارسلونا به من پیغام می دهند که برگردم

مالکوم: از بارسلونا به من پیغام می دهند که برگردم

پایگاه خبری فوتبالی- دوران حضور مالکوم ستاره برزیلی دنیای فوتبال در باشگاه بارسلونا کوتاه بود و او تنها یک فصل پیراهن تیم کاتالان را به تن کرد ولی در طول همان یک فصل عملکرد خوبی را درترکیب آبی اناری ها به نمایش گذاشت. 

به گزارش فوتبالی، اما در پایان همان فصل، مالکوم از بارسا جدا شد و به لیگ روسیه رفت؛ چرا که در تیم کاتالان آنقدر که دلش می خواست فرصت بازی کردن نمی یافت. او درنهایت به زنیت سنت پترزبورگ رفت و حالا این بازیکن 22 ساله خاطرات خوبی از بارسلونا و به ویژه ارنستو والورده سرمربی تیم کاتالان در ذهنش ندارد. مالکوم در گفتگو با آر.ام.سی سپورت گفت:« اصلا از اینکه بارسلونا را ترک کردم پشیمان نیستم. من جوانم و می خواهم بازی کنم؛ هرجا که باشد؛ چون واقعا عاشق فوتبال هستم.»

مالکوم در ادامه صحبتهایش گفت:« زنیت به من فرصت بازی کردن داد و من به این تیم رفتم. در بارسلونا، هر زمان که والورده به من فرصت بازی کردن می داد، کارم را انجام می دادم و عملکرد خوبی هم به نمایش می گذاشتم. به همین خاطر هم هست که هواداران بارسلونا مرا دوست دارند. هنوز برایم پیغامهایی ارسال می شود تا به بارسلونا برگردم ولی در زندگی برخی فرصتها از بین می روند و من فقط می خواهم فوتبال بازی کنم.»

6363