حمله حسن روشن و هادی طباطبایی به پندار توفیقی در نشست ادواری مدیران استقلال

حمله حسن روشن و هادی طباطبایی به پندار توفیقی در نشست ادواری مدیران استقلال

وب سایت رسمی فوتبالی- روز گذشته در نشست پیشکسوتان باشگاه استقلال که ساعت2 بعداز ظهر در کتابخانه ملی برگزار شد یک اتفاق پیش بینی نشده فضای جلسه را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش سایت فوتبالی، در جلسه دیروز که 80 نفر از پیشکسوتان و مدیران سابق باشگاه استقلال در آن حاضر بودند حضور پندار توفیقی معاون ورزشی سابق باشگاه تا حدی عجیب و سوال برانگیز بود که وقتی وی قصد داشت در جلسه صحبت کند با واکنش تند هادی طباطبایی مواجه شد و طباطبایی با صراحت به او گفت:ببخشید من شما را نمی شناسم.اول خودتان را معرفی کنید ببینیم در جمع پیشکسوتان استقلال چه می کنید!

توفیقی که از واکنش طباطبایی شوکه شده بود در پاسخ وی خودش را معرفی کرد و توضیح کوتاهی داد که در دوره مدیریت قبلی باشگاه به عنوان معاون ورزشی فعالیت داشته است.اما این توضیح هم طباطبایی را قانع نکرد و بار دیگر خطاب به توفیقی گفت:"اینجا جلسه پیشکسوتان باشگاه استقلال است و شما اشتباهی در این نشست حضور دارید.پس بهتر است در اموری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید.

پس از این اتفاق حسن روشن هم در تایید صحبتهای طباطبایی از حضور توفیقی در مجلس انتقاد کرد و حضور وی را در نشست پیشکسوتان استقلال غیر ضروری تلقی کرد.

این دو واکنش باعث شد تا تمام حاضران در جلسه تحت تاثیر صحبتهای طباطبایی و روشن، مشغول صحبتهایی در گوشی شوند و برخی نیز سکوت کرده و هیچ واکنشی نشان ندادند اما پندار توفیقی که به شدت شوکه شده بود و انتظار چنین واکنشی را نداشت تا پایان با سکوت مطلق نظاره گر صحبتهای حاضران در جلسه بود.

7655